Thule Group

Bescherm je elektronica tijdens al je avonturen met de nieuwe Thule Atmos X4 smartphonehoes

Press Release   •   Sep 08, 2014 15:38 CEST

Thule weet hoe je je kostbaarheden het beste kunt vervoeren tijdens je outdoortrips. Nu komt Thule met de nieuwe Atmos X4 smartphonehoesjes, die het hoogste niveau bescherming bieden van alle Thule-smartphonehoesjes ooit.

“Technologie en outdooravonturen gaan tegenwoordig hand-in-hand. Mensen nemen hun smartphones mee tijdens het hiken, fietsen, skiën en kanoën om bijzondere momenten vast te leggen. De nieuwe Thule Atmos X4 biedt uitzonderlijke bescherming tegen vallen en waterspatten. Tegelijkertijd blijft het hoesje dun en ligt het comfortabel in de hand en broekzak.” vertelt Chris Peck, Thule’s VP Productontwikkeling.

Thule Atmos X4 is een dun hoesje met een mooi ontwerp en goede bescherming voor je iPhone. Thule geeft 25 jaar garantie op de Atmos X4.

·  IP65-Rated Spatwaterdichtheid beschermt tegen waterspatten

·  Tweecomponenten Armor zorgt voor uitzonderlijke bescherming met minimale omvang

·  Geribbelde Back Panels zorgen voor verbeterde grip

·  FunctionPlus Toetsen zorgen dat de knoppen goed en gemakkelijk te bedienen zijn

·  Vingersensor: compatible met ID sensor

·  RhinoShield™ Schermfolie beschermt tegen stoten, krassen, schitteringen en vlekken

·  Geschikt voor: iPhone 5 en 5s

Thule Atmos X4 is verkrijgbaar in de kleurcombinaties black/black en white/black en zal voor het eerst gepresenteerd worden tijdens IFA 2014 in Berlijn van 5 t/m 10 september.

Verkrijgbaar in de winkels vanaf oktober 2014.

Voor een val-test demonstratie van de nieuwe Thule Atmos X4, kun je kijken op:  https://www.youtube.com/watch?v=WN3IbnhKtfY&feature=share

Over Thule

Het merk Thule is opgericht in 1942. Onder het motto ‘Bring your life’ biedt Thule een breed assortiment van top-producten waarmee mensen met een actieve lifestyle alles van waarde op betrouwbare, veilige en stijlvolle wijze kunnen vervoeren. Thule biedt onder andere dakdragers, fietsdragers, dakkoffers, laptop-, camera- en sporttassen en kinderproducten zoals fietsstoeltjes en multifunctionele kinderwagens. De producten zijn verkrijgbaar in meer dan 125 landen.

Thule is het grootste merk van de Thule Group.

Lees meer op www.thule.com