Thule Group

Case Logic Reflexion: de cameratas die zóveel meer is

Press Release   •   Sep 08, 2014 16:36 CEST

Of je nou bij een fotoshoot bent of alleen je cameraspullen pakt om even de stad in te gaan. Een Case Logic Reflexion fototas is altijd de juiste keuze. Deze fashion-forward tassen zijn veel meer dan alleen een manier om je spullen te vervoeren.

Met verschillende modellen zoals rugzakken, slings en holsters, maakt de Reflexion-lijn een statement door exclusief design te combineren met de veelzijdigheid en bescherming die kunstenaars en professionals nodig hebben.

Een tas die meer zegt dan duizend woorden

Gemaakt van modern, geweven materiaal en met oversized drukkers onderscheidt de Reflexion DSLR + iPad® Medium Cross Body Bag zich van de standaard fototas. Deze tas, die de 2014 Red Dot Award won, zorgt ervoor dat je comfortabel je spiegelreflexcamera, twee extra lenzen of een flitser en extra accessoires mee kan nemen. De antislip bodem zorgt ervoor dat je gear vast, veilig en droog zit. De handige opbergruimte maakt het organiseren van je spullen eenvoudig en gemakkelijk.

Daarnaast bestaat de Reflexion-lijn uit een DSLR + iPad Rugzak die maximaal comfort biedt door de gewatteerde schouderbanden van ademend materiaal.

Maximaal comfort en gebruiksgemak

Nieuw in de Reflexion-lijn is een sling die over de schouder gedragen kan worden, of als rugtas als je je handen even vrij wilt hebben. De Case Logic Reflexion sling is er in een klein formaat, perfect voor CSC camera’s en accessoires, en in een grotere versie waar een spiegelreflexcamera met extra lenzen in past. De gewatteerde schouderstukken en extra grote zijpanelen zorgen voor gegarandeerd draagcomfort in alle mogelijke posities.

Perfecte dagtrips

Of er nou een sightseeing-tripje of een outdooravontuur op de agenda staat, de Reflexion CSC Holster is de beste vriend van iedere travel junkie. Deze compacte holster houdt je camera altijd binnen handbereik voor een dag foto’s schieten, terwijl de zij-flap je camera beschermt tegen de elementen. Het handvat aan de bovenkant zorgt dat je camera gemakkelijk mee te nemen is, zodat je op ieder moment het perfecte plaatje kunt schieten.

Voortbouwend op deze mooie Reflexion-lijn komt Case Logic met een alternatief voor stadse jongeren die altijd hun laptop mee willen nemen. De Mobile Messenger biedt stijl en orde voor de hele dag, dankzij de tweezijdige toegang tot je tabletvak en een asymmetrisch voorvak voor noodzakelijke spullen zoals smartphones, een zonnebril en sleutels.

Over Case Logic

Case Logic (een merk van de Thule Group) ontwikkelt al meer dan 30 jaar slimme oplossingen en tech-accessoires voor iedereen die veel onderweg is. Van aktentassen tot laptop sleeves en van messenger bags tot cameratassen; Case Logic producten maken het leven makkelijker, waar je ook gaat. Voor meer informatie: www.caselogic.com