Thule Group

Case Logic’s Luminosity lijn: cameratassen voor elk avontuur

Press Release   •   Sep 08, 2014 16:39 CEST

Case Logic ontwikkelde de Luminosity-lijn van cameratassen speciaal voor de globetrotter en avonturier. De tassen bieden de ultieme bescherming aan kwetsbare DSLR-sets, gecombineerd met een strakke en sportieve vormgeving. De Luminosity-lijn is te zien op de beurs IFA (5-9 september 2014 in Berlijn).

De complete lijn bestaat uit 13 verschillende tassen: rugzakken, messenger bags, slings en holsters.

Outshining the Competition

Dankzij de verplaatsbare schuimrubberen tussenschotten, het vernieuwende split pack design, sterke nylon buitenkant en de oversized ritsen, heeft de DSLR Split Pack rugzak de prestigieuze 2014 iF Product Design Award gewonnen. De nauwsluitende heupriem en verstelbare schouderriemen maken het dragen extra comfortabel. De verschillende vakken laten je alles meenemen wat je als fotograaf nog meer nodig kunt hebben: filters, geheugenkaarten, maar ook een jas, je smartphone en snacks.

Met de Luminosity Lens Exchange Cases, is het snel verwisselen van objectieven extra eenvoudig geworden. De speciale grip zorgt ervoor dat er een ‘derde hand’ beschikbaar is om te helpen de ene lens door de andere te vervangen.

Over Case Logic

Case Logic (een merk van de Thule Group) ontwikkelt al meer dan 30 jaar slimme oplossingen en tech-accessoires voor iedereen die veel onderweg is. Van aktentassen tot laptop sleeves en van messenger bags tot cameratassen; Case Logic producten maken het leven makkelijker, waar je ook gaat. Voor meer informatie: www.caselogic.com