ebookers.be

Ebookers.be lanceert 'Book Easier, Travel Happier'

Press release   •   Jul 29, 2010 10:58 CEST

Toonaangevend online reisbureau ebookers kondigde recentelijk de gelijktijdige lancering van de zogeheten Customer Value Proposition voor alle twaalf Europese websites aan. Onder de noemer 'Book Easier, Travel Happier' geeft deze CVP een overzicht van de 5 redenen om te boeken via ebookers.be. Dit zijn:

• Het gemak waarmee men veilige reserveringen kunt maken op ebookers.be
  • Het grote aanbod, de kwaliteit en de concurrerende prijzen van de hotels
  • Het brede scala aan uitstekende reisdeals, zonder extra kosten
  • De mogelijkheid voor klanten om geld te besparen door vlucht en hotel te combineren
  • De transparantie, flexibiliteit en veiligheid die klanten ervaren voor, tijdens en na hun reis

Ebookers heeft een creatief 'vijf-sterrenconcept' ontwikkeld als middel om de CVP te communiceren en de lancering wordt ondersteund door een geïntegreerde (online) campagne op alle websites.

Directeur van ebookers, Tamer Tamar legde uit: "Nadat we de afgelopen maanden een paar belangrijke stappen in onze bedrijfsreorganisatie en de daaropvolgende groei hebben gezet, doet het me veel genoegen om nu onze geïntegreerde CVP te presenteren. We weten dat klanten eenvoud, transparantie en flexibiliteit waarderen, naast goede aanbiedingen en keuzemogelijkheden. We geloven dat ebookers aan deze wensen voldoet en zo klanten tevreden houdt zowel voor, tijdens als na hun reis. In het nieuwe voorstel zijn alle voordelige kenmerken van boeken met ebookers samengebundeld tot een aantal tastbare voordelen voor onze klanten. Daarnaast is onze CVP consistent, ongeacht op welke van onze twaalf Europese websites onze klant surft. Dus waar de klant ook vandaan komt, bij ebookers geldt altijd 'Book Easier, Travel Happier'".

Ebookers.be zal nog meer klantonderzoek doen om te beoordelen hoe de CVP door klanten wordt ontvangen. Tamar voegde eraan toe:"We vertrouwen erop dat consumenten onze nieuwe CVP zullen waarderen, en dat de feedback positief zal zijn. Maar we zijn ons er ook van bewust dat we altijd moeten blijven luisteren naar wat onze klanten te zeggen hebben en ervan moeten leren. Alleen zo kunnen we voldoen aan ons motto 'Book Easier, Travel Happier'!

- einde bericht -

Voor meer informatie:
Ms. Susanna Piri, Head of Offline Marketing, Nordics & Benelux
susanna.piri@ebookers.com

Ebookers is een van Europa’s meest vooraanstaande online reisbureau’s, die waarde hecht aan het makkelijker maken van de reisbeslissingen van haar klanten en een product aan te bieden van uitstekende kwaliteit voor de laagst mogelijke prijs. Ebookers.nl is de website die de Nederlandse markt bedient op gebied van vliegtickets, hotels, autohuur en citytrips. Ebookers.com is een merk van Orbitz Worldwide (NYSE: OWW), dat al meer dan 20 jaar bestaat. Orbitz heeft zeer goede relaties met de diverse aanbieders van reisproducten en kan hierdoor een enorme keuze bieden uit meer dan 200 luchtvaartmaatschappijen, 95.000 hotels wereldwijd en autohuur van bijna alle gerenommeerde, internationale autoverhuurbedrijven. www.ebookers.be