Epson België

Halloween op z’n best: tips voor extra griezelige foto’s en filmavonden

Persbericht   •   okt 20, 2016 12:00 CEST

De herfstvakantie garandeert traditioneel mooie boswandelingen, een overdosis herfstkleuren én griezelen bij de buren in ruil voor emmers snoep. Het is tevens ook de aanloop naar de eindejaarsperiode. Hét moment dus om de printer warm te laten lopen voor het afdrukken van herfstkiekjes in een superieure kwaliteit, of om de home cinema projector overuren te laten draaien voor huiveringwekkende filmavonden. Met deze tips en tricks van Epson creëer je gegarandeerd de ideale omstandigheden voor een extra griezelige herfstvakantie en Halloween.

Herfsttaferelen delen en printen

Herfst is de tijd van subtiele schaduwen en kleurschakeringen: vooral het rood, geel en bruin van bladeren vlak voordat ze vallen. De eerste gezinsfoto’s laten dan ook niet lang op zich wachten. De consumentenprinters van Epson uit de Expression Premium-serie of de SureColor SC-P printers zijn ideaal voor fotoliefhebbers die op zoek zijn naar superieure fotoafdrukken. Deze printers reproduceren een breed kleurenspectrum voor foto’s van fantastische kwaliteit. Door de toevoeging van Wi-Fi en mobiel (smartphone én tablet) afdrukken met Epson Connect kan je bovendien snel en gemakkelijk creaties delen.

Trick or treating in stijl

Met Halloween in aantocht is een gebruiks- en budgetvriendelijke kleurenprinter geen overbodige luxe. Met de printers uit de EcoTank-reeks druk je de leukste Halloweenmaskers en templates af. Doe de test met deze weerzinwekkende maskers van uilen, doodskoppen en spookhuizen. En templates à volonté voor iedereen, want met de ingebouwde inktvoorraad van ruim 2 jaar in deze printers zal je niet snel zonder inkt vallen.

Griezelen met een state-of-the-art home cinema projector

Ben je het trick or treating inmiddels ontgroeid? Dan is een griezelige filmavond in de eigen woonkamer de next best thing! Gesloten gordijnen, volledige verduistering, een warm fleecedekentje, een witte muur én een home cinema projector. Meer heb je niet nodig om te bibberen en te beven van het werk van Freddy Krueger, Michael Myers of Chucky. De EH TW6700 brengt het grote publiek meteen in hogere sferen. En als het net dat ietsje meer mag kosten, kies je een state-of-the-art projector. De EH-TW7300, EH-TW9300 en EH-TW9300W van Epson zijn uitgevoerd met 4K-enhancement, UHD Blu-ray en high dynamic range ondersteuning, gemotoriseerde lenzen en lens position memory. De projectoren maken gebruik van de nieuwste beeldtechnologieën en brengen films gedetailleerd tot leven.

Kerstkaart van eigen makelij

Het valt niet mee om ieder jaar weer kerstkaarten op tijd naar vrienden, familie of zakelijke relaties te versturen. En een digitale kerstkaart gaat veel te vaak verloren in de massa e-mails die je dagelijks ontvangt. Maak dus tijd om nog eens flink old school te gaan met een papieren exemplaar! Een eigen ontwerp maakt bovendien zoveel meer kans om de (bureaudesk- of schouw)selectie te halen dan een clichékaart uit de winkel. Maak zelf een foto of selfie en stuur die door naar je printer. Elke inkjet kleurenprinter uit de Epson Consumer of EcoTank reeksen levert een spectaculair resultaat af. Kies voor mat of glossy fotopapier, stel het papiertype in je printer in, en druk de mooiste kerstkaartjes af.

Over Epson
Epson is wereldwijd toonaangevend op het gebied van innovatie en toegewijd om de visie en verwachtingen van klanten op het gebied van printing, visuele communicatie, kwaliteit van leven en productie te overtreffen. Het productassortiment van Epson bestaat uit inkjetprinters, printsystemen, 3LCD-projectoren, industriële robots, multimediabrillen en sensorsystemen die zijn gebaseerd op compacte, energiebesparende en nauwkeurige technologieën.

De Epson-groep, geleid door het in Japan gevestigde Seiko Epson Corporation, telt wereldwijd bijna 67.000 werknemers in 90 bedrijven en is trots op zijn bijdrage aan de gemeenschappen waarin de groep actief is en zijn voortdurende inspanningen om de milieubelasting te beperken.

Over Epson Europe

Epson Europe B.V., gevestigd in Amsterdam, is het regionale hoofdkantoor voor Europa, het Midden-Oosten, Rusland en Afrika. Met een personeelsbestand van 1.700 werknemers behaalde Epson Europe in het boekjaar 2015 een omzet van 1.577 miljard euro.

Ecologische Visie 2050