Thule Group

Thule Adventure Team deelnemer aan Trail Run op beurs OutDoor

Press Release   •   Jul 10, 2013 09:00 CEST

Thule’s eigen Thule Adventure Team zal deelnemen aan het jaarlijkse Trail Running evenement op de beurs OutDoor in Friedrichshafen, Duitsland. Het parcours ligt op het expositieterrein en zal volgens de organisatoren bepalen wie de ‘snelste trail runner van Europa’ is.

Trail running wordt steeds meer een zelfstandige sport. Dit sluit aan bij de wereldwijde trend dat mensen op zoek zijn naar nieuwe manieren om buiten actief bezig te zijn. Om trail running meer bekendheid te geven, organiseert de beurs OutDoor de trail run op het beursterrein.

“Het is geweldig dat leden van het Thule Adventure Team hun skills kunnen laten zien op dit leuke evenement”, zegt Tina Liselius, Sponsorship and Event Manager Thule Group. “Van nature zijn ze allemaal heel competitief, dus ik weet zeker dat ze er voor zullen gaan!”

De leden van het Thule Adventure Team die deelnemen aan de race zijn: Martin Flinta, Myriam ‘Mimmi’ Guillot en Jacky Boisset – allemaal behorend tot de selecte topgroep multisport-atleten.

Alle bezoekers aan OutDoor kunnen deelnemen aan de korte en lastige race op het OutDoor-beursterrein. De kwalificatierondes worden gehouden op vrijdag en zaterdag 12-13 juli om 11 uur, de grote finaleronde vindt plaats op zaterdag 13 juli van 6-7 uur ‘s avonds.

Meer informatie over de race is te vinden op www.outdoor-show.com

Thule op Facebook: www.facebook.com/thulebringyourlife

Thule op YouTube: www.youtube.com/thule

De Thule Group Press Room (productfoto’s en meer info): http://www.thulegroup.com/press

Over de Thule Crew

Thule Crew is in het leven geroepen in 2013. Op basis van Thule´s missie Spend more time outdoors zijn de leden van de Thule Crew uitgekozen als inspiratiebron voor een actief leven. Passie voor en een toewijding aan een actief buitenleven met respect voor mens en natuur , zijn een onderdeel van wat het betekent om een lid van de Thule Crew te zijn. Alle Thule Crew-leden zijn daarbij echte rolmodellen voor hun vak en hun sport.

Meer over de Thule Crew: www.thule.com/thulecrew

Over Thule

Het merk Thule is opgericht in Zweden in 1942. Het is uitgegroeid tot een wereldwijd premium-merk. Onder het motto ‘Bring your life’ biedt Thule een breed assortiment van producten die het vervoer van materiaal en uitrusting veilig, stijlvol en eenvoudig maken. Dak- en fietsdragers, dragers voor water- en wintersportuitrusting, dakkoffers, accessoires voor recreatievoertuigen, paarden- en botentrailers, sneeuwkettingen, bagagetassen en fietstassen zijn slechts enkele voorbeelden van wat Thule momenteel te bieden heeft. Thule is het grootste merk van de Thule Group. Meer informatie is te vinden op www.thule.com.