Thule Group

Thule en Case Logic presenteren reeks tassen en cases, voor al je elektronica

Press Release   •   Sep 08, 2014 15:42 CEST

Dit jaar zullen Thule en Case logic tijdens de IFA 2014 in Berlijn, van 5 t/m 10 september, hun reeks fototassen, laptopcases, sleeves en andere spannende nieuwe producten presenteren.

Thule en Case Logic zijn twee belangrijke merken als het gaat om het vervoeren van je kostbare spullen, onder alle mogelijke omstandigheden. Of het nou gaat om urban adventures, een fotoshoot of een weekend vol actiesporten; deze twee merken zullen je gear altijd veilig houden. Thule en Case Logic zijn te vinden in hal 6.2, bij stand 121 op de IFA in Berlijn.

Over Thule

Het merk Thule is opgericht in 1942. Onder het motto ‘Bring your life’ biedt Thule een breed assortiment van top-producten waarmee mensen met een actieve lifestyle alles van waarde op betrouwbare, veilige en stijlvolle wijze kunnen vervoeren. Thule biedt onder andere dakdragers, fietsdragers, dakkoffers, laptop-, camera- en sporttassen en kinderproducten zoals fietsstoeltjes en multifunctionele kinderwagens. De producten zijn verkrijgbaar in meer dan 125 landen.

Thule is het grootste merk van de Thule Group.

Lees meer op www.thule.com