Thule Group

Thule introduceert de Thule RoundTrip skitassen

Press release   •   Jan 27, 2014 09:15 CET

Al sinds de jaren zestig maakt Thule het mogelijk ski- en snowboardspullen veilig te vervoeren op de auto. Vanaf dit jaar is Thule er ook voor iedereen die zijn wintersportspullen mee wil nemen in het vliegtuig. Hiervoor introduceert Thule de nieuwe Thule RoundTrip ski- en snowboardtassen.

De Thule RoundTrip ski- en snowboardtassen beschikken over interne zakken die ervoor zorgen dat de eigen kleding bescherming biedt aan de ski’s. Daarnaast zijn de tassen aan de binnenzijde bekleed met sterk en duurzaam tarpaulin.

Thule RoundTrip Single Ski Carrier

Extra versterking langs de uiteinden van de tas en innovatieve interne zakken om zowel je ski's als je kleding te beschermen.

Kenmerken:

• Duurzaam en waterdicht tarpaulin en extra dikke wattering beschermen de uiteinden van de ski’s.
  • Gewatteerde sleeves met koordsluiting schuiven over de ski tips voor verbeterde bescherming en voorkomen dat de scherpe skiranden de kleding raken. Interne scheiding van de stokken, de ski’s en andere spullen.
  • Externe riemen voorkomen dat spullen in de tas gaan schuiven.
  • Afneembare, gewatteerde schouderriem en handgrepen zorgen voor  gemakkelijk vervoer.
  • Ritsen met sloten (los te koop) om diefstal te voorkomen
  • Geschikt voor één paar alpine ski’s of voor twee paar nordic ski’s, tot een lengte van 190cm, en stokken.

Thule RoundTrip Snowboard Carrier

Extra versterking langs de uiteinden van de tas en innovatieve interne zakken om zowel je snowboard als je kleding te beschermen.

Kenmerken:

• Duurzaam en waterdicht tarpaulin en extra dikke wattering beschermen de uiteinden van je board.
  • Gewatteerde sleeves met koordsluiting schuiven over de uiteinden van je snowboard voor verbeterde bescherming en voorkomen dat de scherpe boardranden de kleding raken.
  • Afneembare, gewatteerde schouderriem en handgrepen zorgen voor gemakkelijk vervoer.
  • Groot intern gaasvak voor het opbergen van je kleding en overige spullen.
  • Ritsen met sloten (los te koop) om diefstal te voorkomen.
  • Geschikt voor snowboards tot 165cm en een paar snowboardschoenen.

Thule RoundTrip Multi-Snowsport Roller

Extra versterking langs de uiteinden van de tas, soepel rollende wieltjes en innovatieve interne zakken om zowel je ski’s en snowboard als je kleding te beschermen.

Kenmerken:

• Geïntegreerde tip en tail versterking van duurzaam en waterdicht tarpaulin en extra dikke wattering.
  • Gewatteerde sleeves met koordsluiting schuiven over de uiteinden van je ski’s of snowboards voor extra bescherming en voorkomen dat scherpe randen je kleding raken.
  • Geïntegreerde wieltjes, afneembare, gewatteerde schouderriem en handgrepen zorgen voor gemakkelijk vervoer.
  • Groot intern gaasvak voor het opbergen van extra kleding en accessoires.
  • Externe riemen voorkomen dat spullen in de tas gaan schuiven.
  • Verwijderbare skistokopberger beschermt ski- of GoPro-stokken en een gewatteerde divider scheidt ski’s.
  • Ritsen met sloten (los te koop) om diefstal te voorkomen.
  • Geschikt voor twee paar alpine ski’s tot een lengte van 190cm en stokken, of twee snowboards met schoenen.

Over Thule

Het merk Thule is opgericht in 1942. Onder het motto ‘Bring your life’ biedt Thule een breed assortiment van top-producten waarmee mensen met een actieve lifestyle hun bagage, uitrusting en hun kinderen op een veilige, eenvoudige en stijlvolle manier kunnen vervoeren. Thule biedt onder andere dakdragers, fietsdragers, dakkoffers, boot- en paardentrailers, laptop-, camera- en sporttassen en kinderproducten zoals kinderstoeltjes voor op de fiets en multifunctionele kinderwagens. De producten zijn verkrijgbaar in meer dan 125 landen. Thule is het grootste merk van de Thule Group. Lees meer op www.thule.com