Thule Group

Thule lanceert nieuwe website

Press Release   •   Jun 05, 2013 16:29 CEST

De toename van het mobiele gebruik en de meer dan 10 miljoen bezoekers in 2012 hebben Thule doen besluiten een volledig nieuwe Thule.com te lanceren. De nieuwe site is beter ingericht op het zoekgedrag van bezoekers, sneller en heeft betere mogelijkheden om plaats te bieden aan het groeiende productportfolio van Thule.

De nieuwe site werd 3 juni jl. gelanceerd en zeer positief ontvangen door gebruikers.

www.thule.com in getallen:
•  Aantal bezoekers in 2012 steeg met 40% ten opzichte van 2011.
• 10.600.000 bezoeken in 2012.
• Een verdubbeling van de snelheid zodat bezoekers wereldwijd sneller vinden wat ze zoeken.
• Een stijging van het aantal bezoeken met een mobiel device groeide met 190% in 2012 ten opzichte van 2011. Circa 20% van het totale aantal sitebezoeken gebeurt met een mobiel apparaat.

Over Thule Group
Thule Group is wereldmarktleider op het gebied van producten waarmee mensen alles van waarde op betrouwbare, veilige en stijlvolle wijze kunnen vervoeren. Onder het motto Active Life, Simplified biedt Thule Group producten in vier marktsegmenten: Outdoor (uitrusting en dragers voor fiets-, water- en wintersport, dakboxen, fietstrailers en wandelwagens), Bags (laptop- en cameratassen, rugzakken, fietstassen etc.), Towing (trekhaken en aanhangers) en Work Gear (ladderdragers, gereedschapskisten etc.).

Thule Group heeft ca. 3400 medewerkers in meer dan 50, over de hele wereld verspreide, productiefaciliteiten en verkoopkantoren. De omzet in het jaar 2012 bedroeg 5,8 miljard Zweedse Kronen.

Lees meer op www.thulegroup.com