Thule Group

Thule Round Trip Pro wint prestigieuze Eurobike Award voor ‘Best Accessory’

Press release   •   Aug 28, 2013 14:00 CEST

De gloednieuwe Thule Round Trip Pro fietskoffer, met innovatieve montagestandaard, is bekroond met de Eurobike Award in de categorie  ‘Best Accessory’ op Eurobike 2013, ’s werelds meest prominente beurs voor de fietshandel, in Friedrichshafen, Duitsland.

“Opnieuw voegt Thule een Eurobike Award toe aan de awards die we vorig jaar wonnen met de Thule Pack ‘n Pedal fietstassen. We laten de markt zien dat we innovatieve producten blijven brengen voor de groeiende fietssector. De zeer deskundige jury en de zware concurrentie bij de awards, maakt deze award een echte kwaliteitszegel in de markt”, aldus Magnus Welander, CEO van de Thule Group.

De Eurobike Award wordt uitgereikt aan producten met een bijzonder innovatief ontwerp en hoge productkwaliteit. De award, die voor het achtste jaar wordt uitgereikt, betekent voor de vakhandel en consumenten onafhankelijke zekerheid. Naast innovatie zijn kenmerken als duurzaamheid van belang voor de award.

Met een groeiend scala aan fietsevenementen en unieke fietslocaties, reizen meer en meer fietsfanaten de wereld over op zoek naar avontuur. En steeds vaker doen ze dat met hun eigen fiets. De ontwikkelaars van Thule gebruikten hun eigen reiservaringen om twee nieuwe versies van de Thule Round Trip fietskoffers te ontwikkelen, met een nadruk op gebruiksgemak en veiligheid.

Een primeur in de industrie; de Thule Round Trip Pro en Transition bieden een geïntegreerde montagestandaard die ook fungeert als fixatierail binnenin de koffer. Met deze oplossing wordt het assembleren, afstellen en inpakken van de fiets makkelijker, waar ook ter wereld.

Thule Round Trip Pro en Thule Round Trip Transition, die de prijs won voor Gear of the Show van het toonaangevende medium GearJunkie op de Outdoor Retailer-beurs in Salt Lake City in juli, zullen vanaf het eerste kwartaal van 2014 verkrijgbaar zijn in selecte fietszaken.

Thule op Facebook: www.facebook.com/thulebringyourlife
Thule op YouTube: www.youtube.com/thule

De Thule Group Press Room (productfoto’s en meer info):

Over Thule

Het merk Thule is opgericht in Zweden in 1942. Het is uitgegroeid tot een wereldwijd premium-merk. Onder het motto ‘Bring your life’ biedt Thule een breed assortiment van producten die het vervoer van materiaal en uitrusting veilig, stijlvol en eenvoudig maken. Dak- en fietsdragers, dragers voor water- en wintersportuitrusting, dakkoffers, accessoires voor recreatievoertuigen, paarden- en botentrailers, sneeuwkettingen, bagagetassen en fietstassen zijn slechts enkele voorbeelden van wat Thule momenteel te bieden heeft. Thule is het grootste merk van de Thule Group. Meer informatie is te vinden op www.thule.com.