Thule Group

Thule toont innovaties op Fietsvak 2013

Press Release   •   Oct 11, 2012 09:00 CEST

De Thule EuroClassic G6 en EuroWay G2 fietsdragers zijn in de Adventure-lijn uitgevoerd in sportief matzwart met groene accenten: de kleuren van het Thule Adventure Team. Dit team is al jaren succesvol in multisports, een van de zwaarste disciplines in combinatiesporten: zwemmen, fietsen en hardlopen.

Van de Pack ’n Pedal lijn fietstassen, accessoires en bagagedragers laat Thule op Fietsvak de definitieve versies zien. Op basis van tests en eerste feedback zijn de producten verder geperfectioneerd. Ook toont Thule twee geheel nieuwe tassen: de Adventure Line Touring-modellen die iets onder de Pannier Bags zijn gepositioneerd.

Verder staan op Fietsvak een aantal bestaande Thule Group-producten centraal: de nieuwe EasyFold opvouwbare fietsdrager voor op de trekhaak, de complete Pack ’n Pedal-lijn inclusief het koppelstuk voor stuuraccessoires (zoals een iPad-houder) en de Chariot CX1 wandelwagen.

Over Thule
Het merk Thule is opgericht in Zweden in 1942. Het is uitgegroeid tot een wereldwijd premium-merk. Onder het motto ‘Bring your life’ biedt Thule een breed assortiment van producten die het vervoer van materiaal en uitrusting veilig, stijlvol en eenvoudig maken. Dak- en fietsdragers, dragers voor water- en wintersportuitrusting, dakkoffers, accessoires voor recreatievoertuigen, paarden- en botentrailers, sneeuwkettingen, bagagetassen en fietstassen zijn slechts enkele voorbeelden van wat Thule momenteel te bieden heeft. Thule is het grootste merk van de Thule Group. Meer informatie is te vinden op www.thule.com.