3 er klar med skarpe priser på iPhone 8, iPhone 8 Plus og Apple Watch Series 3

Teleselskabet 3 kan i dag løfte sløret for priser og timing for lanceringen af iPhone 8, iPhone 8 Plus og Apple Watch Series 3.

Kunder hos teleselskabet 3 kan forudbestille iPhone 8, iPhone 8 Plus og Apple Watch Series 3 fra den 15. september kl. 09.01 på 3.dk, hos 3’s kundeservice og i 3Butikkerne, når de åbner. Fra den 22. september kommer produkterne til salg i 3Butikkerne.

iPhone 8 og iPhone 8 Plus kommer i et helt nyt design med det mest holdbare glas i en smartphone nogensinde og byder på et kamera med dobbeltoptisk billedstabilisering samt portrætlys funktion, trådløs opladning, og en A11 Bionic-chip, som er den mest kraftfulde og intelligente chip på markedet.

Derudover vil iPhone X, fremtidens smartphone, være tilgængelig for forudbestilling hos 3 den 27. oktober. IPhone X har et lækkert glas design med en smuk 5,8-tommers Super Retina skærm, en A11 Bionic chip, trådløs opladning, et forbedret kamera med dobbelt optisk billedstabilisering og Face ID, aktiveret af det nye TrueDepth kamera.

3 tilbyder også Apple Watch Series 3 – den næste generation af verdens mest populære smartwatches. Apple Watch series 3 er den ultimative træningsmakker spækket med utrolige muligheder indenfor fitness og sundhed. Den nye serie er vandafvisende ned til 50 meters dybde og kommer med en barometrisk højdemåler, som måler lufttrykket, samt en 70 procent hurtigere dual-core processor.

”Vi har store forventninger til Apples nye produkter, og vi glæder os til at lancere dem i vores butikker. Der er generelt en meget stor efterspørgsel på Apples produkter blandt vores kunder, så dette er naturligvis en stor begivenhed for os, som vi har set frem til – især med så lækre nye produkter, som indeholder helt nye features og muligheder,” siger David Elsass, 3’s direktør for privatmarkedet.

Priseksempler
iPhone 8 64GB kan købes hos 3 med et Fri tale 10 GB-abonnement med 3Deling og 3LikeHome for 185,-/md. i 30 mdr. for telefonen og 150,-/md for abonnementet med 6 måneders bindingsperiode, hvilket svarer til en mindstepris på 6.550 kr. inkl. oprettelse.

iPhone 8 256GB kan købes hos 3 med et Fri tale 10 GB-abonnement med 3Deling og 3LikeHome for 226,-/md. i 30 mdr. for telefonen og 150,-/md for abonnementet med 6 måneders bindingsperiode, hvilket svarer til en mindstepris på 7.780 kr. inkl. oprettelse.

iPhone 8 Plus 64GB kan købes hos 3 med et Fri tale 10 GB-abonnement med 3Deling og 3LikeHome for 212,-/md. i 30 mdr. for telefonen og 150,-/md for abonnementet med 6 måneders bindingsperiode, hvilket svarer til en mindstepris på 7.360 kr. inkl. oprettelse.

Priserne på Apple Watch Series 3 starter ved 2.799 kr. 3 offentliggør priser på iPhone X på et senere tidspunkt.

Gå til www.3.dk/nye-iphones for flere priseksempler og mere info.

• apple