3 Group indgår samarbejde med Razer

3 Group og verdens førende brand inden for gaming, Razer, har i dag annonceret et globalt samarbejde. Sammen vil selskaberne via co-branding arbejde på at nå det store gaming community og tilbyde mobiltelefoner og abonnementer, som er specielt målrettet disse brugere.

”3 Group har altid været en del af de tendenser, der gør sig gældende i mobilverdenen – og mobil gaming og eSports er helt klart kommet for at blive”, siger Susan Buttsworth, CEO, 3 International Opportunities Development, ”3’s samarbejde med Razer giver os mulighed for at nå både fritidsbrugere og hardcore-gamere”.

Hos 3 Danmark forhandles Razer’s produkter allerede i udvalgte butikker og på 3.dk, og her ser man frem til at udvide samarbejdet.

Læs mere om samarbejdet mellem 3 Group og Razer i vedhæftede engelske pressemeddelelse.

• razer
  • tjenester, løsninger & samarbejder