3’s butik i Glostrup Shoppingcenter genåbner med nyt design i nye lokaler

Den 16. juni lukker 3Butikken i Glostrup Shoppingcenter, men kun for at genåbne samme dag i et nyt lokale skråt over for den gamle butik. Den nye 75 kvm store butik bliver den tredje 3Butik, der rulles ud under 3’s nye koncept med spritnyt butiksdesign og et større udvalg af tilbehør.

Den 16. juni kan beboere i Glostrup se frem til åbningen af en helt ny 3Butik i Glostrup Shoppingcenter, som kommer til at ligge ved siden af Føtex og lige overfor Fætter BR. 3Butikken flytter dermed plads og overtager lokalerne fra den gamle Body Shop. Kunder i Glostrup Shoppingcenter kan opleve en 3Butik, hvor sortimentet er vokset betydeligt, og kundeoplevelsen er endnu mere i fokus.

”Vi er spændte på at åbne den nye butik og rulle fremtidens 3Butik ud lige netop i Glostrup Shoppingcenter. Vi har været meget glade for at være en del af centeret, hvor vi igennem syv år har rådgivet og hjulpet tusindvis af kunder. Det nye lokale har nogle andre indretningsmuligheder og har plads til vores nye lækre tilbehør, som vi glæder os til at kunne tilbyde til alle vores kunder,” siger butikschef Rabia El-Sweissi. Rabia var tidligere butikschef for netop lukkede 3Butik i Glostrup centeret og fortsætter som butikschef i den nye 3Butik.

Nyt butikskoncept
3Butikken i Glostrup er 3’s tredje butik i rækken, som byder kunderne velkommen med nyt butikskoncept. Med det nye koncept er butikken i Glostrup gået fra at have to sektioner med produkter til 19 sektioner, og genåbningen i de nye lokaler giver mulighed for at skabe en mere inspirerende og interaktiv ramme omkring valget af telefoner og tilbehør.

”Fremtidens 3Butikker skal være knivskarpt fokuseret på kundeoplevelsen. Som kunde skal der være plads til, at man skal kunne boltre sig lidt – og kunne se, røre og prøve de forskellige produkter,” siger Lasse Schneider, Head of Retail hos 3 og fortsætter:

”Mange kunder ser en telebutik som et sted, hvor man kun går hen, hvis man skal have en ny telefon, eller hvis man skal skifte abonnement. Den opfattelse vil vi gerne pille ved. Abonnementet er stadig vores vigtigste produkt, men vi vil også gerne være dem i branchen, som taler om noget andet – nemlig al teknologien omkring telefonen. Vi sørger ikke kun for dækning og de rigtige abonnementer, men også for at rådgive vores kunder om de trådløse højttalere de ønsker sig, de Virtual Reality briller de gerne vil prøve eller det smartwatch, de har kigget på.”

Åbningsfest med konkurrencer, køtilbud og DJ
Åbningen af den nye 3Butik bliver blandt andet markeret med champagne, DJ og goodiebags med morgenmad til de første kunder den 16. juni kl. 10.00 i 3Butikken i Glostrup.

For at fejre åbningen kan 3Butikken afsløre, at der vil være køtilbud på 3 stk. Samsung Galaxy S8 64 GB for 1 kr. samt nedsatte priser på varer fra B&O, Sony og Micropod. Køtilbuddet på Samsung Galaxy gælder kun for kunder, som samtidig opretter et 3-abonnement med Fri Tale 20 GB og seks måneders binding. Er man allerede kunde hos 3 og ude af binding, kan man benytte sig af tilbuddet ved at forlænge sit abonnement med seks måneders binding ved købet.

Kontakt Lotus Ankjær Hedebroe, Communications Advisor, 3 Danmark, e-mail:lotus.hedebroe@3.dk, mobil: 31 20 08 48.

Om 3:3 tilbyder mobiltelefoni og dataforbindelser via 3G, 4G og 4G+ mobilnetværk. 3’s kunder er flittige brugere af data på mobilen og har i en årrække haft det største dataforbrug i Danmark. Med et tilbud om fri roaming i 52 lande via konceptet 3LikeHome ønsker 3 at være det foretrukne teleselskab for rejselystne danskere. 3 i Danmark er en del af 3 Group, som er repræsenteret i Italien, Østrig, England, Irland, HongKong, Indonesien og Sverige. 3 ejes af CK Hutchison Holdings Limited (60%) og Investor AB (40%). Læs mere om 3 Group på www.three.com og om 3 på www.3.dk

• butikker og bygninger

• Albertslund Kommune