​LEJ DIT SKRIVEBORD FOR KR. 175 PÅ OURROOM.DK

Nyhed   •   Feb 24, 2016 10:01 CET

Lej et skrivebord på dagsbasis, hvor du slipper for bindinger og bøvl. Book online på ourroom.dk og du sikrer dig en arbejdsplads i et professionelt miljø. Aberdeen Asset Management lancerer nu konceptet OUR ROOM BY Aberdeen med udlejning af arbejdspladser i København, hvor første skridt er i kontorhuset B!NGS på Vesterbro, der åbnede i efteråret. Her er der knap 40 skriveborde til leje i det 25.000 kvadratmeter nyrenoverede kontorhus, hvor lejerne får adgang til mødelokaler, restaurant/cafe og et internationalt netværksmiljø. Inden længe følger andre lokationer i Storkøbenhavn.

Vi oplever, at især de unge i stigende grad efterspørger en hel ny måde at leje lokaler på. De fokuserer på deres forretning og vil ikke binde sig til et lejemål over lang tid. De omfavner deleøkonomien på en række felter – også ejendomsfeltet. Derfor vil vi gerne gå nye veje sammen med dem og lancerer derfor lejekonceptet OUR ROOM BY Aberdeen, som vi har meget høje forventninger til,” siger Eva Riedel, Head of Marketing & Communication i Aberdeen.

Udlejningskonceptet består i, at små virksomheder eller enkeltpersoner let skal kunne finde sig en arbejdsplads og få en meget fleksibel kontorløsning. Man booker online og kan selve vælg sit skrivebord for dagen til en pris på 175 kr. og samtidig få frokost med i prisen samt adgang til lækre mødelokaler og øvrige faciliteter.

I første omgang har vi med kontorhuset B!NGS skabt et mødested for mindre og mellemstore virksomheder i et kreativt netværksmiljø, hvor der er tilsat en god portion deleøkonomi, som nye lejere kan få glæde af. Men vi planlægger at brede dette koncept ud til en række ejendomme, hvor de små virksomheder kan få adgang til et professionelt setup uden at skulle binde sig,” siger Eva Riedel.

Hun ser store perspektiver i, at konceptet både kan vise potentialet i at have kontor i et professionelt miljø med alle faciliteter, men også give lejerne adgang til et kreativt netværk og potentielle nye samarbejdspartnere blandt de øvrige lejere.

Læs mere om mulighederne på ourroom.dk.