Lad din forretning hjælpe

Din forretning kan nu hjælpe fattige med at få mad på bordet! Du sætter dit produkt på auktion og overskuddet går til effektive og bæredygtige udviklingsprojekter.

ADRA Danmark har, med start den 15. feb., valgt at indgå et samarbejde med Odendo, som er online auktioner til fordel for gode formål. Hvis du har en forretning og mulighed for at stille et produkt til rådighed, er det den perfekte måde for dig at støtte på. Du og din forretning gør en stor forskel for nogle af verdens fattigste og får samtidig stor eksponering på Odendos platform. Her gør forbrugeren en fantastisk handel og støtter samtidig et godt formål. Din virksomhed får unik og effektiv markedsføring, goodwill, nye kunder og nye kundeemner. Blot til kostprisen af dit produkt eller din ydelse.

Har du f.eks. en cykelforretning, kan du donere en cykel til fordel for ADRA Danmarks arbejde. Dit produkt og din forretning bliver eksponeret for over 100.000 besøgende på Odendos hjemmeside og du har mulighed for markedsføring på Facebook, mersalg og direkte kommunikation med forbrugere, der har budt på dit produkt.

odendo

Støtte der nytter

ADRA Danmark har arbejdet med udvikling og nødhjælp i næsten 30 år, og er blandt de største udviklingsorganisationer i Danmark. Vi arbejder sammen med fattige og udsatte mennesker for at skabe forandringer, der kan få dem ud af fattigdommen. Vi støtter mennesker til at få en stemme, så de kan blive hørt og få indflydelse på deres eget liv og lokalsamfund - og vi giver dem værktøjer til at skabe deres egen fremtid.

Hvis du har lyst til at være en del af dette arbejde på en måde, som også giver rigtig god mening for din egen forretning, så har du muligheden nu.

Kontakt ADRA Danmarks koordinator for fundraising Maj-brit Rasmussen for mere information på majras@adra.dk eller 45587715.

• Erhverv

• adra danmark