Aller opretter fælles Aller Beauty-redaktion

Pressemeddelelse   •   Apr 27, 2016 08:00 CEST

Skønhed i alle dens facetter. Til alle aldre – og på alle platforme har en høj prioritet for Aller Media. Derfor opretter mediehuset en ny fælles fagredaktion, Aller Beauty, under daglig ledelse af redaktør, Vibeke Nielsen, der fortsætter som FEMINAs skønhedsredaktør.

Magasindirektør, Charlotte Riparbelli, udtaler:

Skønhed- og kosmetik-branchen er én af de mest innovative brancher, som det er en stor fornøjelse arbejde tæt sammen med. Det stiller også store krav til os selv om konstant at følge med udviklingen. Derfor opretter vi i Aller en fælles Beauty-fagredaktion, så vi matcher både branchens, læsernes og de digitale brugeres behov for nye partnerskaber, kreative løsninger, nyheder og interviews.

Redaktionen vil i første omgang bestå af kendte kræfter fra IN og FEMINA som f.eks. INs skønhedsredaktør, Silke Grane. Chefredaktør for Aller Beauty bliver Anne Axholm, der også er chefredaktør for IN.

Aller Beauty afspejler et styrket fokus på dækningen af skønheds- og kosmetik-stoffet samt øgede samarbejder.

Når vi samler kræfterne, er det for at kunne dele viden i endnu højere grad og indgå endnu flere win-win-partnerskaber, hvor vi udvikler stærke kreative løsninger til print, video og digitalt sammen med branchens aktører,” siger magasindirektør, Charlotte Riparbelli.

Redaktør for Aller Beauty, Vibeke Nielsen, ser frem til at løfte den nye opgave.

Jeg glæder mig til at få Beauty endnu højere på radaren både over for læserne, følgerne og vores eksterne samarbejdspartnere samt fortsætte det gode samarbejde med vores annoncører på alle platforme.

Aller Beauty er den seneste i rækken af Allers mange fagredaktioner, som bl.a. tæller Aller Bolig, Aller Mad, Aller Fashion og Aller Grøn.