fitness dk og Aller Client Publishing udvider samarbejdet

Pressemeddelelse   •   Dec 20, 2012 13:00 CET

fitness dk lancerede i foråret i samarbejde med Aller Client Publishing magasinet, ”GO! fitness dk”, om sundhed og træning. Aller Client Publishing overtager nu også annoncesalget for det populære magasin, der udgives i et oplag på 30.000 stk. i kædens 41 centre.

Aller Client Publishing skal udover det redaktionelle indhold fremadrettet også stå for annoncesalget til fitness dk’s medlemsmagasin GO! Magasinet, der blev lanceret i maj, er målrettet fitness dk’s medlemmer med henblik på at øge kundeloyaliteten og inspirere medlemmerne til en sundere livsstil.

Efter tre meget succesfulde udgivelser, hvor magasinet meldes ”udsolgt” flere steder, og med høj efterspørgsel blandt fitnesskædens kommercielle samarbejdspartnere har fitness dk valgt at outsource annoncesalget omkring GO!

”GO! er et rigtig flot og relevant magasin, og den feedback jeg får fra vores centerchefer er, at magasinet er utrolig populært. Aller Client Publishing har ramt en redaktionel linje, der appellerer bredt til både motionisten og elitesportsudøveren, og de mange gode råd om kost, træning, livsstil og sundhed er til stor inspiration til både mænd og kvinder,” fortæller Line Saletta adm. direktør fitness dk og fortsætter:

”Lanceringen af GO! har givet os mulighed for at styrke relationer, der rækker ud over selve træningslokalet, til vores medlemmer, samtidigt med, at vi kan inspirere dem til at benytte flere af vores mange tilbud. Vi har givet Aller Client Publishing ansvaret for annoncesalget for at få fuld udnyttelse på den kommercielle del af magasinet.”

Attraktiv målgruppe

Aller Client Publishing udgiver en lang række gratis- og kundemagasiner, og med overtagelsen af annoncesalget på GO! er en attraktiv målgruppe tilføjet til bureauets eksisterende portefølje.

”fitness dk’s medlemmer udgør en attraktiv målgruppe i den højere ende af markedet, og med GO! i porteføljen kan vi både give eksisterende kunder en bredere platform på tværs af alles vores udgivelser samtidigt med, at vi har fået en styrket profil over for sundhedssektoren. Jeg mener, at vi kan løfte de kommercielle muligheder i GO! yderligere,” siger Tom Petersen, Business development manager, Aller Client Publishing.

Aller Client Publishing oplever en stigende efterspørgsel på kundemagasiner fra organisationer og virksomheder, der ønsker at udlicitere annoncesalget og det redaktionelle arbejde.

Magasinet GO! udkommer næste gang primo marts 2013.