Kommissorium på plads for uvildig Aller-undersøgelse

Pressemeddelelse   •   Maj 09, 2014 10:00 CEST

Kommissorium til den eksterne uvildige undersøgelse er nu færdigarbejdet. Advokat Henrik Stagetorn, Stagetorn Wenzel Lund Poulsen leder og gennemfører undersøgelsen i samarbejde med statsautoriseret revisor og partner Mikkel Sthyr, PwC. Som det fremgår af kommissorium har Henrik Stagetorn fået frie hænder til at afdække alle eventuelle ulovligheder.

Derudover er undersøgelsens kommissorium underskrevet af bestyrelsesformand Richard Sand, Aller Holding A/S, bestyrelsesformand Bettina Aller, Aller Media A/S og administrerende direktør Pål Thore Krosby, Aller Media A/S samt får tilslutning af direktionen i Aller Holding A/S.

Advokat Henrik Stagetorn vil sidst i næste uge meddele, hvornår resultaterne fra den eksterne uvildige undersøgelse forventes at foreligge.