Ørsted velger Amadeus’ online bookingverktøy for bedrifter

Ørsted velger Amadeus’ online bookingverktøy for bedrifter

Med Amadeus cytric Travel & Expense kan Ørsted effektivisere sitt forretningsreiseprogram og skape bedre reiser for sine medarbeidere.

For et selskap med tusenvis av ansatte over hele verden er det viktig at reiser og utlegg kan håndteres på en automatisert måte. Ørsted, Danmarks største energiselskap, har derfor valgt Amadeus cytric Travel & Expense som sitt globale online-bookingverktøy (OBT). Ansatte på Ørsted har dermed muligheten til å dra nytte av en fleksibel, effektiv og mobil løsning.

- Vi gleder oss til å samarbeide med Amadeus og implementere Amadeus cytric Travel & Expense. Vi har snart mulighet til å tilby medarbeiderne våre en fleksibel og moderne løsning for online-booking som forenkler og forbedrer opplevelsen for forretningsreisende og er tilgjengelig via en rekke applikasjoner og enheter. En bedre on-the-go-tjeneste er noe som mange i organisasjonen har ønsket seg, sier säger Karin Brikmose, Global Travel Manager i Ørsted.

Amadeus cytric Travel & Expense er utviklet med forretningsreisende i tankene, og kan tilpasses alle typer bedrifter. Integrert i forretningsapplikasjoner dekker plattformen samtlige stadier av forretningsreiseprosessen og gjør det mulig å automatisere og optimere håndteringen av reiser og utleggs for å minske selskapenes totale reisekostnader.

- Amadeus hjelper selskaper, reisebyråer, partnere og reisende med å jobbe smartere med forretningsreiser ved å tilby verktøy som gir en mer komplett reiseopplevelse. Kombinasjonen av selvbetjening og mobil og digital teknikk med globale reisetilbud, gir organisasjoner som bruker Amadeus cytric Travel & Expense mulighet til å levere en brukeropplevelse som tilfredsstiller behovene hos fremtidens forretningsreisende allerede i dag, sier Arlene Coyle, CCO Corporate Sales and Marketing of Business Travel på Amadeus.

Coyle fortsetter:

- Amadeus cytric Travel & Expense gjør at forretningsreisende enkelt kan håndtere sine reiser, og sikrer at det å reise i jobb er enkelt, givende og uten stress. Vi er svært glade for at Ørsted valgte oss som sin OBT-leverandør og gleder oss til å gjøre reiser bedre for alle.

Amadeus er en teknisk innovatør, som forbinder hele rejsebranchens økosystem – rejseleverandører, sælgere af rejser og de rejsende selv – igennem hele rejsens stadier.

Vi har mere end 15,000 ansatte, dedikeret til at servicere vores kunder og rejsende over hele verdenen. Vi har over 70 kommersielle organisationer i mere end 190 lande.

Vores hovedkontor ligger i Madrid, Spanien; vores forsknings-, udviklings- og produktcenter ligger i Nice, Frankrig; vores driftscenter ligger i Tyskland.

Om Ørsted

Ørsted er et selskap som jobber med fornybar energi og som er opptatt av å bidra til en verden som drives helt og holdent av grønn energi. Ørsted utvikler, konstruerer og driver offshore vindmølleparker i Europa, Asia og USA, utvikler og driver bioenergiparker, driver innovasjon på søppel-til-energi-løsninger og leverer smarte energiprodukter til sine kraftdistributører og energiforbrukere. Med hovedkontor i Danmark har Ørsted 5 800 ansatte på verdensbasis, inkludert over 900 i Storbritannia. Ørsteds aksjer er notert på Nasdaq Copenhagen [Orsted]. I 2016 omsatte selskapet for 61 mrd. DKK (EUR 8,2 mrd.).

Oldenburg Allé 3. 1tv.
2630 Taastrup