Forsyningsbranchens uvildige rådgiver

Forsyningsbranchens uvildige rådgiver

Som den største indkøber af forsikring globalt, har Aon en unik forhandlingsposition, som vi altid søger at udnytte til vores kunders fordel bl.a. ved at

• sikre markedets bedste vilkår og præmier
  • stå til rådighed ved komplicerede skader, bl.a. til at sikre korrekt erstatning

Vores ambition er altid, at tilføre værdi til vores kunder - enten i form af sparede omkostninger, sparet tid eller ved udvikling af nye muligheder - fx:

• Forsikringsprogram tilpasset virksomhedens konkrete risici
  • Relevant rapportering til direktion og bestyrelse
  • Strategi for Risk Management
  • Virksomheden holdes ajour om udviklingen på forsikringsmarkedet
  • Assistance og rådgivning i skadetilfælde
  • Lettelser på administrationssiden

Fordelagtig forsikringsløsning til forsyningsbranchen
For at sikre de mindre forsyningsværker samme indkøbsmuligheder som de allerstørste værker, har vi hos Aon brugt vores indkøbskraft. Resultatet er en attraktiv forsikringsløsning til forsyningsbranchen, der bl.a. er tilpasset branchens særlige behov, så den har nogle gode dækninger. Samlet set mener vi at det er markedets bedste løsning til de mindre og mellemstore forsyningsværker.

Er du i forsyningsbranchen?
Så læs her mere om den attraktive forsikringsløsning og de fordele der følger med når du bliver kunde hos os. Lad os høre fra dig på 3269 7000.

PS. Vi har netop styrket vores forsyningsteam – se herunder i relaterede historier >>

Kaspar Larsen

CCO Commercial Risk Solutions 32697000