Apollo har succes med koncepthoteller

Pressemeddelelse   •   Feb 09, 2016 07:03 CET

Nyt koncepthotel på vej på De Kanariske øer

Rejsearrangøren Apollo har de seneste år satset hårdt på egne koncepthoteller. Det har vist sig at være netop det, som Apollos rejsende vil have. Derfor åbner Apollo nu det første familiekoncepthotel på Gran Canaria. Det bliver det femte Mondo Family Resorts og det allerførste på en vinterdestination.

Vinter på De Kanariske øer er en populær disciplin blandt danskerne. Og Gran Canaria er blandt de øer, som tiltrækker flest danskere med higen efter sol og varme i vintermånederne.

Apollo åbner derfor nu et af deres populære koncepthoteller for familier på netop Gran Canaria – og det med fokus på vinterhalvåret.

Det nye Apollo Mondo Family Resort er det i forvejen populære Lopesan Baobab, der er beliggende ved Maspalomas' imponerende sanddyner, og som tilbyder et luksuriøst ophold for hele familien med et afrikansk touch.

Varm vinter – også for de større familier

Om vinteren vil hotellet blive omdannet til et Apollo Mondo Family Resort med alt, der hører ind under det familievenlige koncept – bl.a. børneklub, svømmeskole, kaffebar med baristakaffe, juicebar samt træningsfaciliteter.

Noget af det særlige ved Lopesan Baobab er de rumlige familieværelser, der gør det muligt for større familier på op til seks personer at bo sammen. Det er desuden muligt at bestille værelser med privat pool til hele familien.

”Vores kikkert har længe været vendt mod at finde det perfekte hotel for et af vores Apollo Mondo Family Resorts på De Kanariske øer. Lopesan Baobab har, siden vi fik det på vores rejseprogram, været blandt vores mest populære hoteller på Gran Canaria. Det har været ret oplagt at omdanne netop dette til et Mondo Family Resort, fordi det i forvejen har den grad af ’det lille ekstra’, som vi leder efter, når det handler om vores Mondo koncepthoteller,” forklarer Glenn Bisgaard, kommunikationschef for Apollo.

Apollo Mondo Resorts er i det hele taget yderst populære blandt Apollos mange hoteller, og forespørgslerne på Apollos koncepthoteller er stor.

Det særlige ved Apollo Mondo Resorts er bl.a., at de altid er lokalt forankrede i det pågældende land. Det er Apollo, der, i samarbejde med engagerede hotelejere, lokale køkkenchefer, gæster og eksperter inden for træning, rejse og gastronomi, har udformet det, der skal til for at give det lille ekstra til gæsterne på destinationen.

Der findes desuden Apollo Mondo Family Resorts på Rhodos, Kos, i Kroatien og Tyrkiet.

På Lopesan Baobab starter priserne fra 6.098 DKK pr. person. Vintersæsonen starter i uge 41.

For mere info om det nye Apollo Mondo Family Resort: http://www.apollorejser.dk/rejser/europa/spanien/de-kanariske-oer/gran-canaria/meloneras/hoteller/lopesan-baobab-resort---vinter-2016-17