Apollo lancerer charterbranchens bedste business class

Pressemeddelelse   •   Aug 24, 2015 07:29 CEST

En ny samarbejdsaftale med Air Greenland på ruten mellem København og Fuerteventura sikrer, at Apollos chartergæster kommer frem med udstrakte ben og glade ganer. Ruten indsættes pr. 25. oktober 2015.

Efterspørgslen efter business class på charterrejsen er stigende. Denne efterspørgsel imødekommer Apollo nu på en af de meget populære ruter fra København.

Pr. 25. oktober kan charterrejsende mellem København og Fuerteventura således vælge business class, når de rejser til den golde ø med de smukke udsigter, det fortrinlige køkken og et af Apollos helt store trækplastre: Træningsresortet Playitas.

”Vi oplever stor efterspørgsel efter at krydre charterrejsen med ekstra benplads og mere luksus allerede på flyrejsen. Derfor tager vi nu skridtet til dette samarbejde med Air Greenland. Vi har store forventninger og er sikre på, at rigtig mange danskere vil benytte sig af muligheden for at opgradere ferien – allerede fra, at de sætter sig på flyet,” fortæller Glenn Bisgaard, kommunikationschef for Apollo.

Med muligheden for business class på ruten mellem København og Fuerteventura følger bl.a. større sæder, som næsten kan lægges ned, mulighed for at medbringe 30 kg bagage, separat indtjekningsskranke, loungeadgang i Kastrup Lufthavn samt gratis drikkevarer ombord på flyet. Business Class tilbydes til alle fra 12 år.

Apollo er blandt de største rejsearrangører i Danmark og har siden den 1. januar 2001 været et datterselskab til den schweiziske rejsekoncern Kuoni. Den nordiske del af koncernen hedder Kuoni Nordic, og foruden Apollo og Kuoni i Danmark, Sverige, Finland og Norge, indgår flyselskabet Novair og Falk Lauritsen, Lime Travel, Golf Plaisir og Krone Golf Tours. Kuoni Nordic har 780 medarbejdere og totalt set 1.000.000 rejsende på årsbasis til rejsemål i hele verden. Apollo tilbyder fleksible pakkerejser til hele verden, og med charterfly kan du tager på ferie til ca. 1450 hoteller på 48 destinationer i 28 lande.