Apollo lancerer Kanali på det græske fastland

Pressemeddelelse   •   Maj 10, 2016 10:03 CEST

Nyt rejsemål på det græske fastland

Grækenlands smukke og særlige øer har i årtier tiltrukket danske rejsende. Nu vil Apollo også lokke danskerne til at feriere på det græske fastland. Apollos nye rejsedestination, Kanali, tilbyder ægte græsk fastlandsstemning, strandliv og solbadning i afslappende omgivelser.

Apollo har gennem mange år været eksperter i rejser til det græske øhav og har over årene sendt tusindvis af danskere på ferie til bl.a. populære destinationer som Kreta og Rhodos.

Som noget nyt sætter Apollo dog også fokus på det græske fastland med destinationen Kanali, der netop er blevet lanceret som en af nyhederne i Apollos sommerferiesortiment for 2016.

Kanali ligger blot et par kilometer fra den græske by Preveza på den græske vestkyst og er bl.a. kendt for sin afslappende stemning samt gode muligheder for at bade og slikke sol.

Grækerne har da også i mange år dyrket Kanali som feriedestination, men stedet er endnu ret ukendt som turistmål blandt udenlandske turister.

”Kanali er en rolig landsby med afslappende atmosfære og med mange gode restauranter og barer med et lokalt islæt. Destinationen er for de rejsende, der vil slappe af og nyde livet med en svømmetur langs sandstranden, som løber hele vejen langs landsbyen. Omgivelserne er grønne og smukke og virkelig velegnede til en vaskeægte livsnyderferie. Og lejer man en bil, kan man nemt køre til smukke naturområder eller de uberørte strande i området,” forklarer Glenn Bisgaard, kommunikationschef hos Apollo.

Kanali ligger desuden meget tæt på de arkæologiske udgravninger af landsbyen Nikopolis, som stammer fra år 0.

Rejsen til Kanali med Apollo kan finde sted i perioden fra 23. maj 2016 til 19. september med afgang fra Kastrup og Billund. Priserne starter fra 3.198 pr. voksen.