Apollo Rejser indgår samarbejde med fast PR-partner

Pressemeddelelse   •   Jun 30, 2014 11:52 CEST

Mange danskere lader sig inspirere til deres ferier og rejser via omtaler i pressen. Derfor er det også vigtigt at være til stede i mediebilledet, hvis man vil være top-of-mind, når den næste get-away skal bestilles.

Hos en af landets største rejseudbydere, Apollo Rejser, skruer man derfor nu igen op for blusset på PR-siden og det i en, for Apollo Rejser, ny konstellation med en fast PR-partner.

Valget er faldet på det nyetablerede PR- og kommunikationsbureau TargetPR, der bl.a. har speciel ekspertise og erfaring ift. rejsebranchen.

”Vi har mange gode historier at fortælle. Derfor har vi nu valgt at entrere med en ekstern partner, som kan fortælle dem for os – i tæt samarbejde med os,” fortæller Glenn Bisgaard fra Apollo Rejser.

”I den forbindelse har vi naturligvis afsøgt markedet for at finde den PR-partner, som passer bedst til os og vores produkt. Valget er faldet på TargetPR, fordi de for det første er rutinerede ift. emnet, og fordi kemien fra dag ét har været i orden.”

PR skal ikke være venstrehåndsarbejde
Det tager tid og kræver et konstant fokus at arbejde målrettet med PR:

”Vi ønsker at servicere den danske rejse- og nyhedspresse samt de sociale medier med interessante nyheder og historier. Det skal ikke være venstrehåndsarbejde og noget, man gør, når man lige har en halv time i kalenderen. Derfor mener vi, det er vigtigt med et konstant fokus på dette, så vi fortsat er leveringsdygtige på nye kvalitetshistorier med en høj grad af nyhedsrelevans,” slutter Glenn Bisgaard.

Samarbejdet mellem Apollo Rejser og TargetPR træder i kraft fra 1. juli 2014.

Om Apollo Rejser

Apollo er blandt de største rejsearrangører i Danmark og har siden den 1. januar 2001 været et datterselskab til den schweiziske rejsekoncern Kuoni. Den nordiske del af koncernen hedder Kuoni Nordic, og foruden Apollo og Kuoni i Danmark, Sverige, Finland og Norge, indgår flyselskabet Novair og Falk Lauritsen, Lime Travel, Golf Plaisir og Krone Golf Tours. Kuoni Nordic har 780 medarbejdere og totalt set 1.000.000 rejsende på årsbasis til rejsemål i hele verden. Apollo tilbyder 1450 hoteller på 48 destinationer i 28 lande.