Apollos maskotter underholder poderne på Ferie for Alle

Pressemeddelelse   •   Jan 30, 2018 07:39 CET

Mange børn, der har rejst med Apollo, kender Apollos søde og sjove maskotter, Polly & Mino. De står for underholdningen, de gode grin, feriehyggen og masser af kram, når poderne besøger Apollos familievenlige Apollo Mondo Family Resorts. Men de lægger også vejen forbi rejsemessen Ferie for Alle, hvor de står for underholdningen for børn i alle aldre i deres helt eget legeområde, mens forældre i ro og mag kan blive inspireret til kommende rejser.

Polly & Mino er kendte for at dukke op ved poolen, i børneklubben og, hvor man mindstventer det på Apollo Mondo Family Resorts på ferien. De er gode til kram, underholdning og lærdom til familiens mindste på ferien.

Men nu dukker det populære makkerpar, der også er Apollos børnemaskotter, op på rejsemessen Ferie for Alle, hvor de får deres helt eget legeområde, hvor familiens yngste kan få afløb for kreativitet, legehumør og evt. krudt i måsen.

Vind flere ferieløjer i børnehøjde
I forbindelse med messen har Polly & Mino bl.a. arrangeret tegnekonkurrencer, hvor de bedste og mest kreative små tegnetalenter kan vinde rejsegavekort på 5.000 kr. til den næste familieferie på et Apollo Mondo Family Resort, som er børnemaskotternes hjemmebane hele sommersæsonen (og altså ikke kun i skolernes sommerferie).

Og er poderne ikke i det kreative hjørne, kan de nyde lege, sang, dans og underholdning i børnehøjde, når Polly & Mino gæster Ferie for Alle lørdag den 24. februar og søndag den 25. februar i deres eget legeområde på stand 9824.

Apollo findes på stand 9840 på Ferie for Alle i Herning.

Apollo er en af Nordens førende rejsearrangører. Apollo arrangerer charterrejser, aktive ferier, cityrejser og krydstogtferier samt fleksible rejser til hele verden, hvor du selv vælger, om destinationen skal være by eller strand samt længden af rejsen. Apollo Rejser i Danmark danner, sammen med Apollo i Norge, Sverige og Finland, flyselskabet Novair, Golf Plaisir, Lime Travel samt træningsresortet Playitas på Fuerteventura, gruppen DER Touristik Nordic AB. Apollo Travel Group har cirka 500 medarbejdere og 1 mio. passagerer om året, som rejser til destinationer i hele verden.

Apollo har siden 2015 været en del af den privatejede tyske koncern REWE med mere end 300.000 medarbejdere. Apollo arbejder aktivt for holdbare rejser og det sociale ansvar og samarbejder med bl.a. SOS Børnebyerne, Ecpat og Sveriges Olympiske Komité. Apollo er Travelife certificerede siden 2014.