Jan Lockhart takker af

Pressemeddelelse   •   Dec 15, 2010 09:00 CET

"Det er ikke nogen hemmelighed, at jeg altid har brændt for fodbold i generel forstand og i særdeleshed for Brøndby IF. Herudover ser jeg et kæmpepotentiale i Brøndby IF, som jeg ønsker at forløse, og disse to faktorer gør, at det var meget svært for mig at takke nej, da jeg fik tilbuddet om at blive ny administrerende direktør. Også selvom det har været en relativt svær beslutning, da jeg siden starten har været meget glad for mit arbejde i rejsebranchen og særligt i Kuoni Danmark”, konstaterer Jan Lockhart.

Fra 2002-2010 har Jan Lockhart siddet som administrerende direktør i Kuoni Danmark. I årene før var han salgsdirektør i Apollo/Alletiders, og fra 1997-2001 lød titlen på charterchef i Dansk Folkeferie.
”Med Kuoni Danmark er der tale om en yderst velfungerende organisation med mange dygtige medarbejdere på alle niveauer. Det bliver vemodigt at tage afsked med dem, og det bliver trist at vinke farvel til rejsebranchen i det hele taget, hvor jeg ligeledes har haft en lang række rigtigt gode kolleger og sparringspartnere. Men jeg ser naturligvis meget frem til det fremtidige ansvar og de nye udfordringer i Brøndby IF”, slutter Jan Lockhart.

Hvem der fra marts 2011 vil afløse Jan Lockhart i Kuoni Danmark, er endnu ikke afklaret.

Kuoni Danmark afholder en afskedsreception for Jan Lockhart. Yderligere information herom følger.

For mere information:
Adm. dir. Jan Lockhart, Apollo: 35201006 / 22201320
PR-chef, Rikke Koks Andreassen, Apollo: 35201005 / 22201340

Apollo er Danmarks tredjestørste rejsearrangør og har siden den 1. januar 2001 været et datterselskab til den schweiziske rejsekoncern Kuoni. Den skandinaviske del af koncernen hedder Kuoni Scandinavia, og foruden Apollo og Kuoni i Danmark, Sverige og Norge, indgår flyselskabet Novair. Kuoni Scandinavia har 780 medarbejdere og har totalt set 1.000.000 rejsende på årsbasis til rejsemål i hele verden. Apollo tilbyder 1.600 hoteller på 48 destinationer i 28 lande. Playitas er det nye, store sportsresort på Fuerteventura.