Store danske musiknavne spiller for Apollos sommergæster

Pressemeddelelse   •   Jun 12, 2013 14:19 CEST

Danskere, der rejser til udvalgte af Apollos sommerrejsemål denne sommer, får noget af en bonusoplevelse, der kan gå hånd i hånd med sol, frydefulde dufte, god mad, spændende seværdigheder og lunt havvand. Shaka Loveless, Camille Jones, Johnson og Xander vil spille eksklusivt for Apollos gæster under eksotiske himmelstrøg.

Det er gæster på de populære rejsemål Kreta, Kos og Bulgarien, som i første omgang får glæde af de danske musiknavnes besøg, og flere vil sandsynligvis komme til.

”For et par år siden havde vi engageret Nik & Jay til at spille en eksklusiv koncert på Rhodos, og det blev en enorm succes. I tilbagemeldingerne fra vores gæster lød det, at initiativet var nytænkende og ganske cool hos både børnefamilier med større børn og par, som på den måde fik god dansk live-musik som krydderi på ferierejsen. Vi udvælger musiknavne, der har en bred appel og er musisk dygtige”, konstaterer Rikke Koks Andreassen, kommunikationschef hos Apollo.

Shaka Loveless har lavet hits som ”Tomgang” og ”Ikke Mere Tid” og har for sine præstationer fået tildelt flere fine titler som eksempelvis ”Ugens uundgåelige på P3”, Danish Music Award for ”Årets danske klubudgivelse” og ”Årets danske musikvideo”. Nu spiller han for Apollos gæster på Kreta, og booker man en rejse i den pågældende uge, er koncerten inden for rækkevidde.

Camille Jones er opvokset med musikken og spiller selv et utal af instrumenter. Hun er udråbt til at være et stort dansk talent og er allerede godt kendt i musikbranchen. Camille Jones har 4 albums bag sig, hvoraf det seneste ”Did I Say I Love You” udkom i februar 2011. Samme år røg hendes superhit ”Sjus” til tops på landets hitlister. Hittet er lavet sammen med KATO, Johnson og Ida Corr. Camille Jones spiller for Apollos gæster på Kos.

Rapperen Johnson har leveret det ene klub-hit efter det andet sammen med flere andre store danske solister såsom L.O.C., Kesi, Kato og Ida Corr. Hans seneste album ”Sextape” udkom i foråret, og til sommer holder han koncert i Bulgarien for Apollos gæster.

Xander debuterede i 2011 med flere radiohits som ”Det Burde Ikk’ Være Sådan Her” og ”Os To og Mine Lagner”. Han har været ”Ugens Uundgåelige” på P3, været nomineret ved Danish Music Awards, opnået både guld- og platincertificeringer, og han er blevet afspillet 15 mio. gange på Youtube. Xander spiller på Kreta for Apollos gæster.

”En god rejse er for os kombineret med oplevelser, som rammer livsglæden, og god musik er for de fleste forbundet med netop livsglæde og stjernestunder. Nu spørger vi vores Likes på Facebook, hvilke kunstnere de kunne tænke sig at lytte til på ferierejsen over sommeren 2014”, slutter Rikke Koks Andreassen.

Apollo samarbejder herudover med stjernekokken Thomas Rode og hans hustru, sommelier, Thilde Maarbjerg. De opstøver gode restauranter og vinbarer på Apollos rejsemål, da også mad- og vinoplevelsen tæller blandt de vigtigste på en vellykket ferie.

Ved bestilling af rejsen skal man huske at gøre opmærksom på, at man ønsker koncertbilletter også.

Apollo er blandt de største rejsearrangører i Danmark og har siden den 1. januar 2001 været et datterselskab til den schweiziske rejsekoncern Kuoni. Den nordiske del af koncernen hedder Kuoni Nordic, og foruden Apollo og Kuoni i Danmark, Sverige, Finland og Norge, indgår flyselskabet Novair og Falk Lauritsen, Lime Travel, Golf Plaisir og Krone Golf Tours. Kuoni Nordic har 780 medarbejdere og totalt set 1.000.000 rejsende på årsbasis til rejsemål i hele verden. Apollo tilbyder 1450 hoteller på 48 destinationer i 28 lande.