Areco Profiles har premiere på Byggeri 2016

Pressemeddelelse   •   Jan 13, 2016 11:16 CET

Areco Profiles udstiller for første gang på Byggerimessen, som finder sted mellem den 1.-4. marts 2016. Branchen har mulighed for at se virksomhedens udvidede produktsortiment og det nye, stærke brand "Areco" efter navneændringen i 2015.

"Det er et strategisk skridt, at vi nu er til stede på den største årlige begivenhed i byggebranchen. BYGGERI-messen har i årenes løb positioneret sig som Skandinaviens vigtigste fagmesse for byggematerialer. Messen besøges normalt af ca. 30.000 dygtige fagfolk fra hele landet og fra Nordeuropa, så det er en stor mulighed for os at nå ud til nye og interessante kundegrupper og fortælle, at vi i dag er en komplet leverandør af stålpladeprodukter", siger Kim Christensen, salgschef.

På Areco Profiles-standen er der mulighed for at se og afgive ordre på visse udvalgte produkter via den webbaserede tagberegner. En anden nyhed er det nye webbaserede program "Track & Trace", hvor kunderne får direkte besked om, hvornår produkterne leveres.

"Årets tema på vores stand er passende nok ”Mission is Possible som understreger vores vigtigste budskab om, at ingen drøm er for stor eller urealistisk hos os. Med kunden i fokus er alle missioner gennemførlige og vigtige! Det bliver et actionfyldt miljø med unikke møder og spændende aktiviteter", afslutter Kim Christensen.

Besøg Areco Profiles-stand nr. A-1926.

Areco Profiles i Danmark producerer stålprofiler til tag og facader, har i dag en omsætning på over 100 mio. kr. og beskæftiger 40 medarbejdere. Selskabet råder over 7000 m² fabrikshaller, lager og administration beliggende i Terndrup syd for Aalborg. Virksomheden er bl.a. kendt for at have landets største sortiment, den bedste kundeservice og produktkvalitet, de længste produktgarantier og 100 procent leveringssikkerhed. Læs mere på www.arecoprofiles.dk.

Kort om Areco Gruppen
Areco Gruppen er et svensk privatejet selskab, som blev etableret i 1944, i dag er det en af Nordens førende leverandør af produkter i tyndpladestål. Kerneforretningen retter sig mod byggebranchen med et omfattende sortiment af byggekomponenter i metalplader til boliger, sommerhuse og erhvervsejendomme. Udover fabrikken i Terndrup råder Areco Gruppen over en fabrik i Polen og et fabriksanlæg på 23.000 m² i Malmö. Efter købet af Dansk Profilteknik består Areco Gruppen af 10 datterselskaber med i alt 162 medarbejdere og en omsætning på 1 mia. SEK. Areco koncernen har kunder i 25 lande. Læs mere på www.areco.se

Kommentarer (0)