Forårsoste på farten

Skulle vejret vise sig fra sin positive side i Kr. Himmelfartsferien, så find picickurven frem og pak den med en af forårets nye oste, et godt brød og frisk frugt.

Castello® Jersey Créme

Osteindslaget kunne for eksempel være den nye Castello® Jersey Créme, som er en blød og cremet ost lavet på fyldig jerseymælk og med smagstoner af smør og moden abrikos. Osten kommer i øvrigt i helt ny emballagetype, som nok vil overraske dem, der er vant til at en Castello® har form som en halvcirkel.

Riberhus® Alter Mommark

En anden mulighed kunne være den nye skiveskårne Riberhus® Alter Mommark, der rammer stemningen fra den gamle danske havneby Mommark, hvor søens folk krævede en kraftig og pikant ost til øllet, når de lå i havn.

Arla Klovborg® Sandwich ost

Skal der sandwiches med i kurven, så prøv den nye Arla Klovborg® Sandwich ost, der smagsmæssigt er i familie med den hollandske Maasdammer og den schwiziske Emmentaler. Se flere ostenyheder på www.arla.dk