Arla Foods' dyrskuestand populær

Arla Foods' udstillingslastbil får ros fra de besøgende på sommerens dyrskuer.
Et enkelt hjertesuk over, at Arla Mini pigerne ikke var personligt til stede, kunne ikke slå skår i en samlet positiv vurdering af Arla Foods’ stand og udstillingslastbil på sommerens tre største dyrskuer.

Undersøgelsen blev foretaget ved at spørge i alt 1.200 tilfældigt udvalgte besøgende på dyrskuerne i Roskilde, Odense og Herning. Spørgsmålene gik både på dyrskuerne generelt og på de enkelte stande.Knap 40 pct. af de adspurgte havde besøgt Arla Foods’ stand og udstillingslastbil, og heraf fandt 80 pct. standen interessant. De fleste havde fået smagsprøver, og næsten halvdelen havde set udstillingen i lastbilen.

Generelt havde de fleste kun ros til overs for dyrskuerne; de mente, at alt fungerede fint, og at det var flot og børnevenligt.