Caprimo og Ögonblink i automaterne

Pressemeddelelse   •  Jun 28, 2000 16:16 CEST

AM Foods’ instant kakao- og cappuccinopulver til varmdriksautomater (vending) og catering kommer nu til at hedde Caprimo og Ögonblink ligesom pulverne, der sælges direkte til de danske og svenske forbrugere. Dermed vil alle AM Foods’ pulverprodukter blive samlet under de samme to mærker i hele Europa - Ögonblink i Norden undtagen Danmark og Caprimo i Danmark samt resten af Europa.
Trade marketing coordinator Marianne Dittmann siger om satsningen på de to mærker, at AM Foods på denne måde ønsker at styrke positionen på det europæiske vending- og cateringmarked ved at skabe en større genkendelighed mellem produkterne.
Samtidig vil AM Foods også bruge internettet til kontakt med kunderne. På den nye hjemmeside www.amfoods.com, som specielt er målrettet til vending- og catering-kunder, kan såvel nuværende som nye kunder bl.a. hente oplysninger om Caprimo og Ögonblink produkterne samt AM Foods’ serviceydelser.

AM Foods samler alle sine pulverprodukter under de to mærker Caprimo og Ögonblink