ASICS GT-2000 8 – NY OG FORBEDRET MED EN MERE JÆVN OG BLØDERE LANDING

Nu lancerer ASICS for 27. gang en af sine yndlingssko, GT-2000 8. Denne betroede løbemakker til alle slags løbere i henved 30 år er en original stabilitetssko fra ASICS, som fortsætter med at holde, hvad den lover, når det handler om præstation og beskyttelse.

Som følge af ASICS' unikke tilgang til menneskebaserede design, forskning i avanceret teknologi og fokus på dygtighed er hver eneste gentagelse af GT-2000 8-serien en forbedring af de foregående udgaver, samtidig med at den altid bevarer sine karakteristiske modtagelige og stabile egenskaber.

Den seneste udgave gør netop det med forbedret sålmateriale og -konstruktion, som har en affjedring, der skaber en jævn og blød landing. Den nye GT-2000, som er en smule lettere end sin forgænger for at forbedre modtageligheden, har ikke mistet sin stabilitet med DYNAMIC DUOMAX-teknologien, som er en nøgleegenskab.

ASICS' amerikanske professionelle mellemdistanceløber, Johnny Gregorek, siger: "GT-2000 har været min foretrukne løbesko siden gymnasiet og er stadig den sko, jeg hopper i til min morgenløbetur. Alsidig, men let nok til at løbe stærkt, hvis det er det, jeg skal. GT-2000 har også nok affjedring og støtte til at reducere belastningen på fødderne, og er så slidstærk, at jeg kan løbe mange kilometer i dem."

GT-2000 8 kan købes over hele verden i ASICS-detail- og onlinebutikker.

NYE OG FORBEDREDE EGENSKABER VED GT-2000 8

OVERDEL:

• BEHANDLET MESH
  • Strækbart mesh i flere retninger, som tilpasser sig til fodens form og skaber en exceptionel pasform.
  • SPINDFARVET GARNMESH PÅ INDERSTRØMPE
  • En bæredygtig egenskab fremstillet med en proces, som overflødiggør farvning af inderstrømpens mesh, hvilket sparer vand- og elforbrug og reducerer kulemissioner.

YDERSÅL:

• GUIDANCE TRUSSTIC SYSTEM-teknologi
  • Termoplastisk stykke under skoens svang, som yder stabilitet, reducerer vægt og hjælper med at forlænge sålens levetid. Stykket virker sammen med GUIDANCE LINE-teknologi til at hjælpe med en jævn overgang fra foden lander, til den sætter af med tæerne.
  • LET AHAR-GUMMIYDERSÅL
  • Gummiydersål, som mindsker slid og forbedrer affjedring.
  • SUPER AHAR I HÆLEN
  • Yderst slidstærkt gummi på områder med meget slid til at forlænge skoens levetid.

MELLEMSÅL

• DYNAMIC DUOMAX-TEKNOLOGI
  • Reducerer belastningen af foden pga. overpronation (når hælen ruller indad ved afslutningen af hvert skridt) og støtter foden for at give en mere behagelig løbeoplevelse.
  • FLYTEFOAM-MELLEMSÅLSTEKNOLOGI
  • Let og mere slidstærkt end traditionelt materiale til mellemsåler.
  • SHEAR DEFORMATION GEL-TEKNOLOGI TIL FORFOD
  • Blødere materiale i forfoden, som virker med GUIDANCE LINE-MELLEMSÅLSTEKNOLOGI, så foden får et mere naturligt løb.
  • I.G.S (IMPACT GUIDANCE SYSTEM)-TEKNOLOGI
  • I denne designfilosofi sammenkædes komponenter såsom affjedring ved hjælp af GEL-teknologien og GUIDANCE LINE- samt TRUSSTIC-teknologien for at forbedre fodens naturlige gang i hele skridtlængden.
  • GEL-TEKNOLOGI UNDER HÆL
  • GEL-teknologi i affjedrende materiale under hælen, som reducerer stød, når foden kommer i kontakt med løbeunderlaget.

Anima Sana In Corpore Sano betyder “En sund sjæl i et sundt legeme” og er et gammelt latinsk ordsprog, som akronymet ASICS udspringer af, og det fundament, som brandet stadig hviler på. Virksomheden blev grundlagt af Kihachiro Onitsuka for mere end 60 år siden og er i dag en af de førende designere og producenter af løbesko og andet fodtøj, beklædning og tilbehør til sportsudøvere. Du kan læse mere på www.asics.com

Pressekontakt Communications Executive