ATAG Max Series

ATAG MicroMax: din nyeste køkkenhjælp

900 watt mikrobølgeeffekt med praktiske og letanvendelige automatiske programmer til optøning, tilberedning, stegning og bagning, som kan indstilles efter madens vægt og ingredienser.ATAG MicroMax er specielt designet til installation sammen med et eller flere andre produkter i Max Series. Du kan vælge mellem finish i rustfrit stål eller Graphite Black. MicroMax er forsynet med brugervenlige programmer til optøning og tilberedning, har 36 liters kapacitet og leveres med drejetallerken.

ATAG CombiMax: hurtigere, større, bedre

ATAGs CombiMax har en kapacitet på 47 liter og en glat inderside på ovnlågen, som er med til at maksimere ovnrummet. Det enestående ovnrum muliggør bagning på to niveauer samtidigt. CombiMax har både over- og undervarme samt to varmluftblæsere, en på hver side af ovnen. Tilberedningstiden forkortes ved, at den varme luft cirkuleres rundt i ovnrummet ved høj hastighed. CombiMax har også 900 W mikrobølgeeffekt, så den kan bruges til kombinationstilberedning.

ATAG QuliMax: Kombidampovn

Fuld damp fremad med QuliMax. Ligesom vi bruger forskellige ingredienser, bruger vi også forskellige apparater til forskellige tilberedningsmetoder. Men der er en stor sandsynlighed for, at det gennemsnitlige køkken mangler det ultimative apparat. ATAG QuliMax er det første ægte allround-apparat, som kombinerer dampning, grillning, stegning og optøning i én enhed. Kort sagt det ideelle supplement til en ovn og en kogeplade, så du kan lave nærmest hvad som helst: forretter, tilbehør, desserter, enkelte retter eller en hel menu! Mulighederne er uendelige.

ATAG CaféMax: Et perfekt match!

Perfekt smag. Kaffens styrke kan indstilles individuelt for hver enkelt kop. Du kan brygge alt fra en espresso til et stort krus dampende varm kaffe, og CaféMax kan lave dig en perfekt cappuccino med rigtigt mælkeskum blot ved et tryk på en knap. ATAGs innovative og kreative Cappuccino-mælkebeholder kan stilles i køleskabet, så du altid har frisk mælk til din cappuccino. Maskinen opskummer automatisk den nødvendige mængde mælk til hver kop, og den holder mælken under beholderens forseglede låg, indtil den ledes over i den dampende varme kaffe og fuldender oplevelsen.

For yderligere information kontakt:Brand Manager Jesper Storm Tlf. +45 35 35 32 35

• Boligindretning

• mikroovn kombidampovn fuldautomatisk kaffemaskine komplet serie af hvidevare atag max serie

Mærke med stil

ATAG design er kendt for perfekte detaljer, funktionalitet og sofistikeret design. Produkterne er designet til de mest krævende situationer. ATAG bestræber sig på at tilbyde individuelle løsninger til den kræsne forbruger og produkterne giver rig mulighed for individuel udfoldelse.

ATAG er ikke kun et særdeles attraktivt design, ATAG er i stand til at gøre madlavning i dit fremtidige køkken endnu mere imponerende, og din kulinariske resultater endnu mere fornøjelig.

Gorenje Group Nordic A/S

Siden lanceringen af det danske datterselskab i 1976 med hovedkvarter i København er Gorenje Group Nordic vokset til en multinational virksomhed med ansvar for hele Norden og Baltikum. Med et sortiment, der omfatter fem hvidevaremærker, nemlig Gorenje, Gorenje+, Asko, Atag og Upo, der afsættes i otte lande via et bredt og dygtigt distributionsnet, ønsker Gorenje Group Nordic at levere et bredt sortiment af innovative, designbaserede produkter og serviceydelser, som skaber enkelthed for kunderne, og dække forskellige segmenter og prisklasser.

www.GorenjeGroupNordic.com

Pressekontakt Brand Manager +45 35353235