Dobbeltovn, dobbelt fordel

Flot balance mellem design,

form og funktion

Design og funktionalitet

En ovn fra ATAG er ikke bare en ovn, det er et sofistikeret apparat til dit køkken, fyldt med teknologisk innovation og individuel stil. ATAG skaber symmetri i madlavning.

Dobbeltovn, dobbelt fordel

En ovn fra ATAG rummer 68 liter – men unikt og kun hos ATAG, kan du opdele dette ovnrum i to, så du faktisk har to forskellige, uafhængige ovne! Begge ovnrum er udstyret med egne blæsersystemer, egne ovnlys og har egne knapper. Dermed kan du tilberede to forskellige ting ved to forskellige temperaturer samtidigt.

Du kan også vælge kun at bruge ét rum i ovnen, hvis du eksempelvis kun skal lave en enkelt ret eller skal holde maden varm. Da ovnrummet således er meget mindre, bliver det hurtigere varmt og bruger mindre energi: det er hurtigt, praktisk og sparer energi og penge.

Mere plads i ATAG-ovnen: mere plads i dit køkken

Med ATAG-dobbeltovnen, der er forsynet med dobbelt varmluftventilatorer, kan der tilberedes forskellige retter med en temperaturforskel på op til maksimalt 80˚C og der kan stadig spares plads i køkkenet. Der bages nu i én ovn, hvor der tidligere skulle bruges to ovne. Det skaber plads i køkkenet og på budgettet. Ovnene byder på en bred vifte af tilberedningsmuligheder -ideelt, når der laves mad til selskaber.

For yderligere information kontakt:

Brand Manager Jesper Storm Tlf. +45 35 35 32 35

• Boligindretning

• atag dobbelt ovn
  • 2 ovnrum
  • opdelt ovn
  • stor ovn
  • dobbelt ovn

Mærke med stil

ATAG design er kendt for perfekte detaljer, funktionalitet og sofistikeret design. Produkterne er designet til de mest krævende situationer. ATAG bestræber sig på at tilbyde individuelle løsninger til den kræsne forbruger og produkterne giver rig mulighed for individuel udfoldelse.

ATAG er ikke kun et særdeles attraktivt design, ATAG er i stand til at gøre madlavning i dit fremtidige køkken endnu mere imponerende, og din kulinariske resultater endnu mere fornøjelig.

Kombinationen af stil og substans er væsentlige elementer hos ATAG, Flere og flere integrerer køkkenet med stuen, hvilket stiller høje krav til fremtidens hvidevare. De skal ikke bare være funktionelle men lige så vigtigt skal designet passe til rummet.

Pressekontakt Brand Manager +45 35353235