Ny Audi A3 i camouflage

Ny Audi A3 i camouflage

På dette års Geneve Motor Show i starten af marts præsenterer Audi den nye A3 Sportback, der er 4. generation af A3. Inden da har nogle få udenlandske medier fået lov til at teste en camoufleret udgave af S-modellen på den vulkanske ø, São Miguel, hvor det spektakulære Azores Rallye køres. På øens udfordrende veje kommer quattro firehjulstrækket og de dynamiske køreegenskaber virkelig til deres ret.

I Danmark er Audi A3 en af Audis vigtigste modeller. Der kører knap 20.000 A3 biler rundt på de danske veje, og i 2019 var A3 den mest solgte model fra Audi. Det kan fx tilskrives det klassiske design, de fintunede køreegenskaber og den gedigne samlekvalitet kombineret med en attraktiv pris.

Den nye A3 introduceres i Danmark inden sommer i år. Sidst på året introduceres desuden en plug-in hybrid variant.

Tags

__________________________________________________________________________________________

Audi Danmark er en del af Semler Gruppen - Danmarks største koncern i bilbranchen. Her har importen ligget siden 1975, og i den periode har mærket været igennem en rivende udvikling. Audi har i dag otte forhandlere og 27 autoriserede servicepartnere fordelt over hele landet, og mærket står stærkt med et godt image og et attraktivt og omfattende modelprogram.

Audi AG er en af de mest succesfulde bilproducenter i premiumsegmentet. Mærket er til stede på mere end 100 markeder verden over og har produktion i 13 lande. Dertil har Audi omkring 90.000 ansatte spredt over hele verden, hvoraf 60.000 af dem er i Tyskland. I 2019 solgte Audi på verdensplan mere end 1,8 millioner biler.

Audis vision er at være det mest attraktive og innovative premiumbrand, og til fremtidens mobilitet fokuserer Audi på bæredygtige produkter og teknologier.