Øverst: Underviser John Nielsen, Chris Kubo, Finn Hoffmann, Søren Ejsing, Henning Gellert, Bjarne Kloster Lauridsen, underviser Hans Erik Kristoffersen. Nederst: Morten Olsen, Morten Damgaard, Jesper Larsen, Henrik Ring, Michael Koldsø.

AutoMester indehavere har gennemført udvidet Indehaveruddannelse

Endnu et hold indehavere har gennemført AutoMesters Indehaveruddannelse Trin 2.

Uddannelsen er en overbygning til den grundlæggende Indehaveruddannelse, som er obligatorisk for alle nye medlemmer i AutoMester.

På Indehaveruddannelsen Trin 2 arbejdes der med hele værdikæden i forretningen og der sættes fokus på udviklingen af indehaverens personlige kompetencer, af medarbejdere og af værkstedet som helhed.

På billedet:

Øverst fra venstre

• Underviser John Nielsen
  • Chris Kubo - Årre Truck- og Traktorservice A/S
  • Finn Hoffmann - Finn's Autoværksted ApS
  • Søren Ejsing - A2 Auto
  • Henning Gellert - Øster Højst Autoværksted ApS
  • Bjarne Kloster Lauridsen - Ry AutoMester
  • Underviser Hans Erik Kristoffersen - FTZ

Nederst fra venstre

• Morten Olsen - Fyns Bilsalg
  • Morten Damgaard - Morten Damgaard Auto ApS
  • Jesper Larsen - Nakskov Bilcenter ApS
  • Henrik Ring - Ring Biler ApS
  • Michael Koldsø - Koldsø Autoteknik Aps

Øvrige deltagere (fraværende på billedet)

• Mathias Rybak Poulsen - Nicolaisen Auto Aps
  • Mikael Bekker - AutoMester Danmark ApS

Automester blev grundlagt i 1993 og har fulgt med udviklingen i autobranchen lige siden. AutoMester er Danmarks største værkstedskæde med over 420 mærkeuafhængige værksteder i hele landet, der beskæftiger mere end 1.100 dedikerede mekanikere på landsplan og servicerer til sammen over 250.000 kunder.