Nu analyserer Barracuda hver dag mere end 1 milliard e-mails for 50.000 virksomheder

Pressemeddelelse -

It-sikkerhedsvirksomheden Barracuda har nu rundet 50.000 betalende kunder. Det skyldes især en vækst på 232 procent i første kvartal af 2018 på all-in-one it-sikkerhedsløsningen ’Barracuda Essentials’. En samlet løsning, der giver kunderne e-mailsikkerhed, backup og arkiveringsservice. Barracudas teknologi analyserer mere end 1 milliard e-mails dagligt, og samlet arkiveres mere end 90 milliarder e-mails.

Barracuda var en af de første i industrien til at benytte kunstig intelligens i arbejdet med at beskytte virksomheder mod spear fishing og online bedrageri.

Læs den fulde pressemeddelelse her.

Barracuda Networks tilbyder industriledende og omkostningseffektive it-løsninger inden for netværks- og applikationssikkerhed, e-mail-beskyttelse, informationssikkerhed, backup og arkivering med direkte kundesupport 24/7. Den prisbelønnede portefølje af sikkerhed- og databeskyttelsesløsninger understøtter hardware-baserede, virtuelle og cloud-baserede it-miljøer. Det gør det nemt for organisationer i alle størrelser at arbejde med en overordnet sikkerhedsstrategi, som håndterer alle aspekter af deres netværk, applikationer og e-mails.

Blandt de over 150.000 virksomheder og organisationer, der anvender Barracudas løsninger, findes Boeing, BT, Microsoft, IKEA, MIT, FN, Volvo og SAS samt små og mellemstore virksomheder i over 100 lande. Barracuda arbejder med en klar kanalstrategi og forhandler sine løsninger gennem mere end 5.000 partnere. Hovedkontoret ligger i Campbell, Californien (Silicon Valley) og ejes af det private investeringsselskab Thoma Bravo.

For mere information, besøg www.barracuda.com