Intelligente egenskaber giver badeværelser længere levetid

PCI udvikler produkter med intelligente funktioner, der giver langvarig levetid til

badeværelser, nem rengøring, friskhed og samtidig et pænt ydre

Om det er en entreprenør, der står med en større renovering af flere badeværelser, eller om du som privat person har planer om renovering, så er badeværelsets holdbarhed vigtig. Man ønsker badeværelser, hvis materialer både har en lang holdbarhed, være nemt at rengøre og samtidig holde sig pænt i mange år fremover. ”Gennem langtidsholdbare produkter og systemer til vådrum, holdes badeværelset frisk og har en længere levetid. Dette giver bonus for både entreprenøren, privatpersonen og miljøet” siger Maria Bäckestig, Nordic marketing manager for PCI.

PCI Nanofug® Premium giver førsteklasses fugmasse

Sidste år lancerede PCI Nanofug® Premium en fleksibel fugemasse til granitkeramik og stentøj. PCI Nanofug® Premium findes i 18 forskellige farver og har en glat, funktionel yderside, som kræver mindre rengøring takket været sin smudsafvisende easy-to-clean-effekt. Dette medfører en lang række fordele. ”De vandafvisende egenskaber i fugemassen sammen med fugens glatte ydre gør, at fugerne er meget nemmere at holde rene”, forklarer Frank Blinkenberg, Salgschef PCI Danmark. ”Fugemassens sammensætning gør den desuden stærk, så den kan modstå rengøringsmidler – der ellers ofte kan ødelægge de traditionelle cementbaseret fugemasse." afslutter Frank Blinkenberg.

For mere information, venligst kontakt:

Frank Blinkenberg
Salgschef PCI Danmark / General Sales Manager PCI Denmark
Telefon: +45 73663070Mobil: +45 40566209, E-post: frank.blinkenberg@basf.com

• Bygning, ejendom

• pci
  • lim og spartelmasser

Om PCI

PCI er en del af BASF. PCI er førende leverandør af flisebelægningsmateriale i Tyskland, Østrig og Schweiz og er en drivende innovatør af nye hæfte- og fugeprodukter til kakler, klinker og montering af natursten. PCI kan endda tilbyde forskellige systemer til trinlydsreduktion og har et bredt produktsortiment for reparation af beton. Mere information om PCI findes på www.pci-danmark.dk

Om BASF

Hos BASF, skaber vi kemi – og har gjort det i 150 år. Vores portefølje strækker sig over alt fra kemikalier, plastmaterialer, forædlingsprodukter og plantebeskyttelsesmidler til olie og gas. Som verdens førende virksomhed inden for kemisk industri kombinerer vi økonomisk succes med miljøbeskyttelse og social ansvarlighed. Gennem videnskab og innovation gør vi vore kunder i næsten enhver branche i stand til at leve op til samfundets aktuelle og fremtidige krav. Vores produkter og løsninger bidrager til bevarelse af ressourcer, sikre ernæringsprodukter samt forbedre livskvaliteten. Vi har opsummeret dette bidrag i vores virksomhedsformål: We create chemistry for a sustainable future. I 2014 opnåede BASF en omsætning på mere end 74 milliarder euro og havde ved årets slutning mere end 113.000 medarbejdere. BASF's aktier handles på børserne i Frankfurt (BAS), London (BFA) og Zürich (AN). Yderligere oplysninger om BASF findes på internettet på www.basf.dk