BAUHAUS åbner i Valby fredag den 3. marts

Der er godt nyt til gør-det-selv-folk, håndværkere og haveentusiaster, når BAUHAUS slår dørene op for et 12.500 kvadratmeter stort byggevarehus i Valby fredag den 3. marts. Valbygensere kan se frem til et brag af en åbning med gode åbningstilbud og arrangementer for hele familien.

Fredag den 3. marts åbner BAUHAUS et af landets største byggevarehuse med alt til hus og have samlet under ét tag. Varehuschef Jesper Slott Andersen står i spidsen for kædens nye byggevarehus og glæder sig sammen med de 150 nye medarbejdere til at give kunderne en særdeles serviceminded og kvalificeret rådgivning.

”Vi er glade for at kunne byde kunderne velkomne i vores nye byggevarehus, der har mere end 120.000 forskellige varenumre på hylderne. Det betyder, at man som kunde ikke kommer til at køre forgæves efter varer. Samtidig lægger vi også meget vægt på at yde en såvel serviceminded som kvalificeret rådgivning og ny inspiration til vores kunder”, siger Jesper Slott Andersen, varehuschef i Valby.

Festligheder for hele familien
BAUHAUS Valby fejrer åbningen af det nye byggevarehus fra tidlig morgen den 3. marts, hvor morgenfriske valbygensere kan få fingre i masser af gode åbningstilbud. Byggevarehuset byder samtidig på morgenmad og underholdning for hele familien.

”Vi starter festlighederne foran byggevarehuset kl. 5.30 med morgenkaffe og rundstykker. Fra 6.00 - 6.40 uddeler vi lodder til de fremmødte, og inden åbningen trækker vi lod om 10 gavekort til BAUHAUS til en samlet værdi af 50.000 kr. Kl. 7 åbner vi dørene, og så går det ellers løs”, siger Jesper Slott Andersen.

I løbet af dagen kan familiens mindste besøge byggevarehusets Kids Club, hvor der vil være underholdning og aktiviteter for børn, masser af leverandører vil være til stede og demonstrere deres produkter, og om eftermiddagen kan store som små opleve Tivoli-Gardens Band, der underholder.

Fordele til håndværkere
Festlighederne er ikke kun forbeholdt private gør-det-selv-folk. Håndværksmestre og erhvervsdrivende kan i byggevarehusets Proff Service-afdeling få oprettet et erhvervskort, der giver adgang til kreditter og mange andre fordele. BAUHAUS Valby har ansat en række medarbejdere, der står klar med brancheerfaring og kendskab til erhvervskundernes udfordringer og behov.

Hvis der ikke er mulighed for at lægge vejen forbi BAUHAUS Valby på åbningsdagen, fortsætter festlighederne og de gode tilbud weekenden ud med åbning allerede fra kl. 7.00 om morgenen og helt frem til kl. 22.00 om aftenen både lørdag den 4. marts og søndag den 5. marts.

Fakta om BAUHAUS Valby

• BAUHAUS Valby slår dørene op fredag den 3. marts 2017, hvor der er åbent fra kl. 7.00 - 22.00.
  • Til de morgenfriske er der rundstykker og kaffe fra kl. 5.30 og konkurrencer om 10 gavekort til en samlet værdi af 50.000 kr. Vinderne udtrækkes kl. 6.40.
  • Go’ Nova sender live fra åbningen fra kl. 6.00 - 10.00. Her vil studievært Mai-Britt Vingsøe være i direkte forbindelse med den udsendte medarbejder, som deltager og transmitterer fra åbningen.
  • Fra kl. 10.00 - 18.00 deler BAUHAUS’ maskot Myren slik og balloner ud.
  • Fra kl. 14.00 - 18.00 kan familiens mindste hygge sig i Kids Club med forskellige aktiviteter.
  • Kl. 16 spiller Tivoli-Garden op og går en tur gennem varehuset.
  • Massevis af leverandører vil i løbet af dagen demonstrere deres produkter.
  • Lørdag den 4. og søndag den 5. marts er der morgenmad i varehuset fra kl. 7.00 - 9.00 og varehuset holder åbent helt til kl. 22.00 om aftenen.
  • Lørdag den 4. og søndag den 5. marts deler maskotten Myren slik og balloner ud fra kl. 11.00 - 18.00 - og Kids Club værkstedet holder åbent fra kl. 11.00 - 17.00.
  • Lørdag den 4. marts opfører kunstner Thomas Dambo en af sine ikoniske skulpturer af genbrugsmaterialer på parkeringspladsen foran varehuset.

For yderligere informationer, kontakt varehuschef i BAUHAUS Valby, Jesper Slott Andersen på email: vhc.valby@bauhaus.dk eller telefon: 26 807 398.

• gør-det-selv
  • åbningsfest
  • bauhaus valby

Bauhaus er en schweizisk ejet koncern og har været i Danmark siden 1988. Bauhaus er repræsenteret i 19 lande og driver mere end 260 byggevarehuse.

Bauhaus har 17 byggevarehuse i Esbjerg, Glostrup, Herning, Hillerød, Hjørring, Holbæk, Ishøj, Kolding, Næstved, Odense, Randers, Roskilde, Tilst, Valby, Vejle, Viby J og Aalborg.