Berner A/S indgår strategisk samarbejde med AutobutlerPLUS

Pressemeddelelse   •   Jun 18, 2013 10:30 CEST

Som Autobutler tidligere har bekendtgjort, lancerede værkstedsportalen autobutler.dk først på året, et nyt indkøbskoncept, under navnet AutobutlerPLUS.

AutobutlerPLUS har som vision at indgå indkøbs- og samarbejdsaftaler, med branchens bedste leverandører, der hvor der kan tilføres en merværdi overfor værkstedsportalens tilknyttede værksteder.

Valget af Berner A/S som leverandør har ikke været svært. Berner A/S vil som leverandør på bl.a. kemi, værktøj, personlige værnemidler, autoelektrik og forbrugsmaterialer, kunne tilføre værkstederne en merværdi, i form af et bredere indkøb og bidrage med værkstedsoptimering.

AutobutlerPLUS har for værkstedsportalens tilknyttede værksteder, prioriteret et bredt program af kvalitetsprodukter til konkurrencedygtige priser, værdiskabende services og tilhørende koncepter højt, og disse parametre har været helt afgørende for valget af Berner A/S som leverandør, siger Michael Mikkelsen, Partner Manager, AutobutlerPLUS.

Berner A/S har i rigtig mange år været leverandør i autobranchen og har derfor et godt kendskab til de forskellige typer værksteder, der i dag  er tilknyttet værkstedsportalen autobutler.dk, udtaler Erik Nielsen, Key Account Manager, Berner A/S. Med den fremtid som autobutler.dk har planlagt i Europa og de muligheder, der ligger i et sådant samarbejde, glæder Berner A/S til, at blive en del af den succes, slutter Erik Nielsen.

Vi starter op på samarbejdet hurtigst muligt, således at værkstedsportalen autobutler.dk ikke kun nøjes med at genere kunder til værkstederne, men nu også merværdi i form af bedre indkøbs- og samarbejdsaftaler, slutter Michael Mikkelsen.

Yderligere information kan hentes direkte hos nedenstående:

Berner A/S

Erik Nielsen, Key Account Manager, telefon 20496688

AutobutlerPLUS

Michael Mikkelsen, Partner Manager, telefon 31751211

(På billedet ses fra venstre Christian Scheffold (Managing Director, Berner Denmark), Michael Mikkelsen (Partner Manager BtB, AutobutlerPLUS) og Erik Nielsen (Key Account Manager, Berner)

I over 50 år har Berner brand′et repræsenteret troværdighed, stabilitet, tryghed og individuel service. Her hos Berner opfatter vi os som en innovativ partner, der konstant tilpasser sig kundernes og markedets skiftende udvikling og behov ved at tilbyde individuelt tilpassede services. Berner vil også i fremtiden repræsentere disse værdier.

Som europæisk koncern har Berner mange års erfaring og ekspertise, og som virksomhed inden for direkte salg er Berner på øjenhøjde med kunderne og er ikke kun leverandør, men en samarbejdspartner. En samarbejdspartner, der altid er klar med rådgivning og support, når det er nødvendigt.