Berner APB system: Ansvarlighed, Produktsikkerhed, Brugervenlighed

Pressemeddelelse   •   Maj 17, 2016 07:00 CEST

Altid opdaterede sikkerhedsdatablade. Opfyder de formelle krav til håndtering af kemi. Sparer dig tid.

Arbejdspladsbrugsanvisninger

I henhold til gældende dansk lovgivning skal du som professionel bruger af kemivarer have udarbejdet såkaldte arbejdspladsbrugsanvisninger (APB).

En APB er et dokument, som arbejdstilsynet er særdeles interesseret i, da det er en dokumentation for, at du som bruger har taget stilling til sikkerheden. Det er altså ikke længere nok blot at have en gyldig leverandørbrugsanvisning.

Med Berner APB system bliver det let

Berner har et enestående APB-system, der gør din hverdag lettere, mere fleksibel, og gør dine spekulationer mindre.

Herudover er det gratis for dig som Bernerkunde at bruge Berners APB-system, og på den måde overholde den danske lovgivning.

Hvis du har spørgsmål eller ønsker yderligere information, er du altid velkommen til at kontakte din lokale Berner salgskonsulent, eller vores kundeservice på tlf. 99 36 15 00 - vi er altid klar til at hjælpe dig.

Experts with Passion 8.000 medarbejdere. 75.000 produkter. En international logistikkæde. Kort fortalt: En førende virksomhed med direkte salg af produkter til bygge-, industri- og autobranchen i hele Europa. Det hele startede i 1957, da Albert Berner grundlagde sin forretning med skruer i den sydtyske by Künzelsau. Særligt én ting har været altafgørende for Berners succes: Vi har altid været dér, hvor vores kunder er. Berner har nu i over 50 år været en af de førende på markedet med direkte salg af forbrugsvarer og værktøj til professionelle. Vi servicerer således over 200.000 professionelle håndværkere i auto-, industri- og byggebranchen. Dine kunder forventer det bedste af dig. Derfor er kun det bedste godt nok. Her kommer Berners kvalitetsprodukter og værdiskabende serviceløsninger stærkt på banen. Vores kunder forventer nemlig også det bedste. Du er professionel, og det er vi også. Et samarbejde mellem os betyder et stærkt team, der skaber tilfredse kunder i begge retninger. Skal vi gøre det lettere for dig? Ring på telefonnr. 99 36 15 00