Berner babes sejler gennem Kroatien

Pressemeddelelse   •   Dec 20, 2013 14:00 CET

Berner kalenderen har i 20 år prydet værksteder og byggepladser i hele Europa!

Specielt til denne lejlighed rejste livsstilsfotograf Christian Holzknecht til Kroatien, hvor et smukt træ sejlskib viste sig, at være den ideelle kulisse for en sexet billedserie med smukke europæiske modeller. Som en del af temaet "Inspired by Nature", garanterer denne jubilæumsudgave en varm sommerhumor og spændende erotik.

I 20 år har Berner produceret ”Berner kalenderen” udelukkende til sine kunder. For at yde retfærdighed til de attraktive modeller og den fantastiske beliggenhed, er jubilæumskalenderen trykt i farver. For at understrege den internationale karakter af Berner, er modellerne castet fra hele Europa.

Christian Holzknecht er en meget efterspurgt fotograf, der rejser rundt i verden. Han arbejder dels fra Los Angeles og fotografere jævnligt for kulørte magasiner som Playboy og GQ. Det var 5. gang han stod bag kameraet for Berner Kalenderen.
Internationale skønheder pryder Berner Kalenderen inspireret af middelhavets smukke landskab og Adriaterhavskysten. Fotografen Christian Holzknecht har taget nogle smukke kompositioner af kvinderne på sejlskibet, stille og roligt lænet mod skibets mast, henkastet ved roret eller henkastet mod rækværket med et forførende udtryk. Det dybblå, krystalklare hav og de varme træ toner på skibet giver en klassisk maritim atmosfære. Resultatet er således overbevisende, og fans af Berner's Kvinderkalender vil helt sikkert blive begejstret.

I over 50 år har Berner brand′et repræsenteret troværdighed, stabilitet, tryghed og individuel service. Her hos Berner opfatter vi os som en innovativ partner, der konstant tilpasser sig kundernes og markedets skiftende udvikling og behov ved at tilbyde individuelt tilpassede services. Berner vil også i fremtiden repræsentere disse værdier.

Som europæisk koncern har Berner mange års erfaring og ekspertise, og som virksomhed inden for direkte salg er Berner på øjenhøjde med kunderne og er ikke kun leverandør, men en samarbejdspartner. En samarbejdspartner, der altid er klar med rådgivning og support, når det er nødvendigt.