Dybelmasse MCS Uni Plus - Markedets mest fleksible kemiske anker

Pressemeddelelse   •   Maj 03, 2016 07:00 CEST

Uni Plus - er nu ETA godkendt til revnet beton (M10-M30), samt ikke-revnet beton (M6-M30).

MCS Uni Plus og Uni Plus Winter/Express er også ETA-godkendt til forankring i både massive og perforerede mursten.

Ydermere er Uni Plus godkendt til indlimning af armeringsjern.

For mere info besøg www.berner.dk kontakt din lokale Berner salgskonsulent, eller vores kundeservice på 99 36 15 00.

Experts with Passion 8.000 medarbejdere. 75.000 produkter. En international logistikkæde. Kort fortalt: En førende virksomhed med direkte salg af produkter til bygge-, industri- og autobranchen i hele Europa. Det hele startede i 1957, da Albert Berner grundlagde sin forretning med skruer i den sydtyske by Künzelsau. Særligt én ting har været altafgørende for Berners succes: Vi har altid været dér, hvor vores kunder er. Berner har nu i over 50 år været en af de førende på markedet med direkte salg af forbrugsvarer og værktøj til professionelle. Vi servicerer således over 200.000 professionelle håndværkere i auto-, industri- og byggebranchen. Dine kunder forventer det bedste af dig. Derfor er kun det bedste godt nok. Her kommer Berners kvalitetsprodukter og værdiskabende serviceløsninger stærkt på banen. Vores kunder forventer nemlig også det bedste. Du er professionel, og det er vi også. Et samarbejde mellem os betyder et stærkt team, der skaber tilfredse kunder i begge retninger. Skal vi gøre det lettere for dig? Ring på telefon 99 36 15 00