Hotel Malmköping bliver en del af Best Western Hotels & Resorts

Hotel Malmköping bliver en del af Best Western Hotels & Resorts

Det naturskønne Hotel Malmköping bydes velkommen som nyt medlem i Best Western Hotels & Resorts. Hotellet, som relanceres under det nye navn Hotel Malmköping, Sure Hotel Collection by Best Western, er beliggende på en bakke i maleriske Malmköping tæt på flere udflugtsmål.

Hotelfamilien Best Western Hotels & Resorts rundede i begyndelsen af året 100 medlemshoteller i Sverige, hvilket gør kæden til Sveriges største set på antal hoteller. Den seneste tilføjelse er Hotel Malmköping, Sure Hotel Collection by Best Western - et hotel som udmærker sig ved sine naturskønne omgivelser.

Malmköping er centralt beliggende i Sörmland i det østlige Sverige, tæt på mange aktiviteter og udflugtsmål. Byen byder på et rigt friluftsliv, en række museer og antikvitetsforretninger.

"Vi ønsker at være det indlysende mødested i Flens kommune, både i arbejdsregi og til festlige lejligheder. Vores nye tilknytning giver en værdifuld udveksling af erfaringer og ideer. Vores gæster får adgang til et rigtig godt loyalitetsprogram og varemærket er en kvalitetsstempling”, siger Sofia Andersson, hotelchef på Hotel Malmköping, Sure Hotel Collection by Best Western.

Best Western Hotels & Resorts består af flere underliggende brands, alle med deres specifikke særpræg. Sure Hotel Collection er et mærke for udvalgte hoteller, hvor service og komfort er i fokus.

”Med populære after works, brunch og grillaftener har vores driftige iværksættere i Malmköping skabt et dejligt hotel, som sætter den maleriske by på landkortet. Hotellet drives af ildsjæle, som værner om det lokale entreprenørskab, og vi byder vores nye medlem velkommen med åbne arme”, siger Johan Michelson, Country Manager for Best Western Hotels & Resorts i Sverige.

For mere information kontakt:

Sofia Andersson, hotelchef

Hotel Malmköping, Sure Hotel Collection by Best Western

E-mail: sofia@hotellmalmkoping.se

Johan Michelson, Country Manager Sweden

Best Western Hotels & Resorts, Skandinavien

E-post: johan.michelson@bestwestern.se

Om Hotel Malmköping, Sure Hotel Collection by Best Western

Hotel Malmköping, Sure Hotel Collection by Best Western er et moderne hotel- og konferenceforetagende beliggende på en bakke midt i Malmköping omgivet af smuk natur. Hotellet tilbyder udover hotelvirksomhed også en hyggelig relaxafdeling i hjertet af Sörmland. Fra Hotel Malmköping, Sure Hotel Collection by Best Western er der kort afstand til blandt andet golfbaner og andre aktiviteter.

Best Western Hotels & Resorts i Skandinavien er en medlemsorganisation med over 140 privatejede Best Western hoteller i Danmark, Norge og Sverige. Engageret værtskab sætter sit personlige præg på hoteloplevelsen for vores gæster. Samtidig har Best Western høje kvalitetskrav til hotelstandarden, hvilket gør at du som gæst ved, hvad du kan forvente samt at pris og produkt stemmer overens. Best Western Hotels & Resorts har over 4.200 hoteller i mere end 100 lande.