Västerviks nye hotelperle Slottsholmen vælger Best Western Hotels & Resorts

Västerviks nye hotelperle Slottsholmen vælger Best Western Hotels & Resorts

I disse dage slår Slottsholmen dørene op til sine eksklusive og personligt indrettede suiter med en blændende udsigt over Västervik og Skeppsbrofjärden. Västerviks nye mødested inkluderer også en førsteklasses restaurant, samt event- og konferencelokaler, suiter, fitness og udeservering. Slottsholmen er et BW Premier Collection hotel, som karakteriseres af en luksuriøs oplevelse i alt fra omgivelser, design, arkitektur og service.

I have a dream. Sådan indleder Björn Ulvaeus fortællingen om Slottsholmen og ønsket om at Slottsholmen, udover at være en fantastisk destination, også skal inspirere gæsterne til at drømme frit og formidle følelsen af, at det er muligt at sigte mod stjernerne og samtidig beholde fødderne på jorden.

Restaurantmenuen er komponeret af køkkenchef Maria Lindén, i samarbejde med den anerkendte madkonsulent Stefan Ekengren fra restaurant Hantverket i Stockholm. På menuen findes blandt andet Slottsholmens version af Bangers & Mash fra The Ivy i London, Mor Ainas Strömming og Tengfeldts Pyttipanna.

Slottsholmens elleve suiter er udstyret med køkken, moderne teknik, badeværelse med vaskemaskine og balkon, hvorfra gæsterne kan nyde udsigten til bådene, som lægger til ved broerne nedenfor hotellet. Den mest eksklusive suite, Mamma Mia- suiten, på 78 kvadratmeter i to etager har en fantastisk udsigt over skærgården.

"Vi er meget glade for, at Slottsholmen vælger at være en del af Best Western. Det som forbinder vores hotel-entreprenører er kærligheden til byen, hvor de arbejder, og viljen til at skabe lokale mødesteder. At Slottsholmen komplimenterer Västervik, er der ingen tvivl om", siger Johan Michelson, Country Manager for Best Western Hotels & Resorts i Sverige.

Slottsholmen modtager op til 350 gæster til fester og forskellige firma- og gruppearrangementer.

Johan Michelson, Country Manager Sweden, Best Western Hotels & Resorts

E-mail: johan.michelson@bestwestern.se

Best Western Hotels & Resorts i Skandinavien er en medlemsorganisation med over 150 privatejede Best Western hoteller i Danmark, Norge og Sverige. Engageret værtskab sætter sit personlige præg på hoteloplevelsen for vores gæster. Samtidig har Best Western høje kvalitetskrav til hotelstandarden, hvilket gør at du som gæst ved, hvad du kan forvente samt at pris og produkt stemmer overens. Best Western Hotels & Resorts har over 4.200 hoteller i mere end 100 lande.