Nemt at gøre det rigtigt fra start med AutoSelect

Pressemeddelelse  •  2012-06-20 15:29 CEST

Den voksende interesse for renovering og indretning af hjemmet gør at flere og flere bliver konfronteret med den udfordring at håndtere deres værktøj ordentligt, en opgave, der undertiden er unødigt kompliceret. Derfor har Black & Decker udviklet Auto Select, en simpel opsætning  af værktøjet, som gør det lettere at få gode resultater med det samme.

Black & Decker har udviklet AutoSelect for at gøre det nemt for alle at arbejde med værktøj og sikre et godt resultat. Der er mange, der kan håndtere de simple dele af et job. For eksempel finde ud af, hvordan en hylde skal fremstilles, og at måle hver af de dele, der skal saves, er sædvanligvis ikke et problem. Men det er ikke så indlysende, at du ved, hvilken savehastighed og pendul bevægelse, der giver et pænt og lige snit. AutoSelect løser den del af opgaven på egen hånd. En dreje knap på saven er indstillet på materialet og type savning, og resten vedligeholdes af maskinen. Selv erfarne værktøjs brugere kan drage fordel af hjælp til indstillingerne. En fejl mange mennesker gør er at de køre med for høj hastighed, når de bores i stål, med en brækket bor som det første synlige resultat af indsatsen. Med dreje knappen indstillet til stål boring holder boret længere og får arbejdet gjort med et godt resultat til følge. Automatisk valg gør også skrue arbejde lettere. Drejningsmoment og hastighed er indstillet  den bolt diameter piktogrammet angiver på drejeskiven, så behøver du kun at skrue. Indstilling faciliteten er også tilgængelig på slibe maskiner og på Steam Moppen, den nye DAMPRENSER. Bare sæt dreje knappen til den type gulv der skal rengøres, så sikre Steam Moppen korrekt damp og vand, og gulvet bliver rent og fri for bakterier. Automatisk valg ”AutoSelect” findes for tiden i ni værktøjer fra Black & Decker og der kommer løbende flere til.

Varemærket Black & Decker er en del af Stanley Black & Decker og er primært rettet mod forbrugere med produkter indenfor el-værktøj, tilbehør, have og husholdning. Black & Decker står for kvalitet, innovation, design og pris- attraktive produkter. Produkterne markedsføres i mere end 100 lande verden over. Black & Decker har et godt omdømme og er placeret på top 5 listen over kendte mærker, ifølge en undersøgelse udviklet af Superbrands ®. Virksomheden respekterer behovet for balance mellem industri og miljø, for at kunne opretholde et godt og sundt miljø. De designer, producerer og distribuerer produkter og tjenester på en måde, der beskytter miljøet.

Kommentarer (0)

You haven't completed the steps for your Hosted Newsroom