BLÅKLÄDER ANVENDER BRUGERNES FEEDBACK

BLÅKLÄDER ANVENDER BRUGERNES FEEDBACK

BLÅKLÄDER ANVENDER BRUGERNES FEEDBACK TIL OPDATERING AF KATEGORIEN ANTI-FLAME BEKLÆDNING

Evnen til at være fleksibel og lytte til brugerne er to af Blåkläders mange styrker. For at imødekomme markedets behov, opdaterer vi i øjeblikket kategorien anti-flame arbejdsbeklædning - beskyttelsesbeklædning beregnet til barske arbejds-miljøer. Resultatet er blandt andet flere modeller, nye funktioner, forstærkning af udsatte områder og endnu bedre kvalitet.

Blåkläder ved at man skal tænke på helheden, samtidig med at man er opmærksom på detaljerne. Det er ikke nok bare at vælge de bedste materialer; Alt skal være perfekt fra start til slut.

"Ingen er mere bekendt med vores tøj end vores slutbrugere. Som virksomhed skal du tage dig tid til at lytte og derefter være parat til at tilpasse produktet for at imødekomme slutbrugernes behov. Det er netop det, vi har gjort med vores nye anti-flame kollektion, "forklarer René Christiansen, Country Manager hos Blåkläder Danmark

Anti-flame beklædning sammen med lysbue certificeret beklædning er en del af Multinorm-segmentet. Disse beklædningsgenstande giver optimal beskyttelse, komfort og funktionalitet til alle, der arbejder i barske arbejdsmiljøer. Tøjet er ofte også antistatisk og opfylder høje krav.

"Blåkläder Multinorm blev oprindeligt lanceret i 2013. Dette er den første opdaterede version, og vi planlægger at tilføje flere nye produkter inden for dette segment i de kommende år," siger René Christiansen

Den nye anti-flame kollektion bevarer alle de bedste designfunktioner fra det eksisterende sortiment, samtidig med at man har udviklet og forbedret de dele som slutbrugerne har ønsket. Det betyder blandt andet mere intelligente detaljer, bedre funktionalitet og opdateret pasform. Forstærkning er også blevet tilføjet på udsatte områder samt flere detaljer for øget sikkerhed.

"Ved at have vores egne fabrikker i Vietnam og på Sri Lanka kan vi let være fleksible i produktionen for at finde nye og tilpassede løsninger. Noget der virkelig er en stor fordel i produktudvikling og innovation, "siger René Christiansen

Blåkläders nye anti-flame kollektion er tilgængelig i butikkerne fra uge 35.

René Christiansen, Country Manager Blåkläder Danmark

E-mail: rene.christiansen@blaklader.com