BRUG PROFESSIONELT ARBEJDSTØJ OG GIV VIRKSOMHEDEN ET FORSPRING

BRUG PROFESSIONELT ARBEJDSTØJ OG GIV VIRKSOMHEDEN ET FORSPRING

Brug professionelt arbejdstøj og giv virksomheden et forspring - et koncept der vil styrke Blåkläder i Europa

Lad os være realistiske, vi dømmer ofte hinanden på udseendet af det tøj vi har på, uanset om personen er bankmand, fodboldspiller eller professionel blikkenslager. Bevidst valg af professionelt arbejdstøj signalerer tillid, og tillid betyder bedre forretning. Det er derfor Blåkläder har udviklet en helt ny kollektion af professionelt arbejdstøj – UNITE – for enhver virksomhed, der ønsker en skarp profil. Et koncept, der vil styrke Blåkläders rolle i Europa.

Vi har kun et øjeblik til at gøre et godt første indtryk. Selv om kropssprog, tone og attitude alle er vigtige, så er det visuelle – vores tøj – en faktor med større indflydelse end vi vil indrømme.

”Velklædte medarbejdere signalerer professionalisme og stolthed. Faktorer der signalerer tillid og dermed mere og bedre forretning for vores kunder," siger René Christiansen, Country Manager Blåkläder Danmark.

UNITE er navnet på Blåkläders nye kollektion for professionelle håndværkere, hvor formålet er at skabe en ensartet profil og tage en seriøs tilgang til virksomhedens kunder. "UNITE er strategisk vigtig for os. Vi ønsker at konsolidere vores rolle i hele Europa og indtage den ledende position, som vi har i Norden. Behovet for en ensartet profil er meget stor i Europa, og konceptet er blevet udviklet med disse markeder i fokus," forklarer René.

Professionelt arbejdstøj er et bevidst og strategisk valg for mange virksomheder. Det forstærker virksomhedens identitet og signalerer kvalitet. Det er imidlertid også en vigtig faktor for medarbejdernes holdånd. Samhørighed blandt medarbejderne er afgørende for at udvikle styrke og succes.

"En mindre ændring i dit valg af tøj kan gøre en stor forskel for din virksomhed," siger René.

UNITE er tilgængelig i butikkerne fra oktober og kan købes hos udvalgte forhandlere.

For yderligere information, kontakt venligst:

René Christiansen, Country Manager Blåkläder Danmark

E-mail: rene.christiansen@blaklader.com, tel.: +45 2177 0294

Kategorier

BLÅKLÄDER, et selskab indenfor arbejdsbeklædning, udvikler, producerer og sælger arbejdstøj, handsker og sko til fagfolk med høje krav til funktion, kvalitet og design. Hovedkontor og produktudvikling er i Svenljunga. Egne produktionsenheder er beliggende i Vietnam og Sri Lanka. Blåkläder AB, er med sine 17 datterselskaber i Europa og USA, en af de største spillere på markedet indenfor arbejdstøj og havde en omsætning på ca. SEK 900 mio. i 2016.

René Christiansen

Pressekontakt Country Manager Danmark +45 21 77 02 94
Jacob Lange

Pressekontakt Adm. Direktør Lange PR - Public Relations & Kommunikantion +45 20 76 30 20

Blåkläder - Quality workwear since 1959!

BLÅKLÄDER, der blev grundlagt i Sverige i 1959, udvikler, producerer og distribuerer arbejdstøj, handsker og sko til alle faggrupper med høje krav til funktionalitet, kvalitet og design. Virksomheden sælger sine produkter i 20 lande, og det danske hovedkontor ligger i Støvring syd for Aalborg. Blåkläder producerer godt tre millioner stykker arbejdstøj på Sri Lanka og i Myanmar om året og lægger meget stor vægt på bæredygtighed – ikke blot i valget af materialer, men hele vejen rundt i forsyningskæden fra produktion til slutkunde. Med 15 datterselskaber i Europa og USA, agenter i Japan, Schweiz og Island og en årlig omsætning på 190 mio. Euro (2021) er Blåkläder en af verdens førende producenter og det største brand inden for arbejdstøj i Norden.
Læs mere på www.blaklader.com

Blåkläder Workwear ApS