THE COOLEST CATALOGUE ON THE PLANET!

Pressemeddelelse   •   Jan 25, 2017 09:00 CET

Tjek vores nye katalog "The coolest catalogue on the planet"

THE COOLEST CATALOGUE ON PLANET

Blåkläders nye katalog ”The coolest catalogue on the planet” for 2017 er her nu! 179 helt nye produkter sammen med troværdige og opdaterede klassikere. Alle med Blåkläders unikke kombination af funktionalitet, holdbarhed, design og komfort.

En længe ventet satsning på udvidelse af sortimentet af arbejdstøj til kvinder. Satsningen og drivkraften ligger i den udfordring at udvikle produkter, der gør de kvindelige håndværkeres hverdag mere sikker, enkel og komfortabel.Noget Blåkläder mener er en selvfølge, uanset køn. I dette års udgave har vi også ekstra fokus på slutbrugerens fødder, alt fra en ny sko kollektion til hvordan du tilpasser dine sikkerhedssko med den rette indlægssål.

Dette års forside viser - som altid - hårdtarbejdende mennesker i deres faktiske arbejdsmiljøer.
Kataloget er trykt i næsten 100.000 eksemplarer, på 9 forskellige sprog og distribueres i 18 lande. Det præsenterer et af de bredeste sortimenter på markedet af arbejdstøj med mere end 12.000 artikler, på tværs af 650 modeller i 200 forskellige kvaliteter og 125 farver.

Kataloget kan bestilles via www.blaklader.dk og er om kort tid til rådighed hos Blåkläders forhandlere rundt om i landet. For dem, der ønsker at modtage kataloget digitalt, vil det blive offentliggjort på Blåkläders hjemmeside samt Facebook.

Blåkläder stræber altid efter at leve op til brugernes krav og gennem højteknologiske løsninger, fair produktion, smart logistik og effektiv distribution, kan vi leve op til vores vision: ”Klæd dig rigtigt, sikkert og stilfuldt, indefra og ud”. Vi garanterer arbejdstøj af bedste kvalitet til alle dem, der bygger det, der aldrig er blevet bygget tidligere og udvikler samfundet til fremtiden.

For nærmere information, kontakt venligst:

René Christiansen, Sales Manager Danmark, Blåkläder

E-mail: rene.christiansen@blaklader.com Tel.: +45 2177 0294

BLÅKLÄDER, et selskab indenfor arbejdsbeklædning, udvikler, producerer og sælger arbejdstøj, handsker og sko til fagfolk med høje krav til funktion, kvalitet og design. Hovedkontor og produktudvikling er i Svenljunga. Egne produktionsenheder er beliggende i Vietnam og Sri Lanka. Blåkläder AB, er med sine 14 datterselskaber i Europa og USA, en af de største spillere på markedet indenfor arbejdstøj og havde en omsætning på ca. SEK 800 mio. i 2015.

Kommentarer (0)